Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy å bli vekt hele jævla tida av PC-er som må repareres (vha. repair-funksjonen på OS-disk) og logges inn på. Gleder meg til i natt og 8 timer sammenhengende søvn ...

Åtte? Ikke tolv-fjorten-seksten timer?

Åtte er da vitterlig det ideelle, er det ikke?

I alle fall for meg.

Jeg hater å sove 12 eller flere timer. Våkner opp og føler meg helt jævlig og er bare trett og gretten hele dagen.

Forøvrig er tydeligvis 13 timer det ideelle når man ikke har sovet godt på noen dager og man blir vekt hele forbanna tida.

Lenke til kommentar

Gøy å bli vekt hele jævla tida av PC-er som må repareres (vha. repair-funksjonen på OS-disk) og logges inn på. Gleder meg til i natt og 8 timer sammenhengende søvn ...

Åtte? Ikke tolv-fjorten-seksten timer?

Åtte er da vitterlig det ideelle, er det ikke?

I alle fall for meg.

Jeg hater å sove 12 eller flere timer. Våkner opp og føler meg helt jævlig og er bare trett og gretten hele dagen.

Forøvrig er tydeligvis 13 timer det ideelle når man ikke har sovet godt på noen dager og man blir vekt hele forbanna tida.

Hos meg har de startet å vinkelslipesage og borre i heisen hver dag kl 08 hele denne uka. Det er så høy lyd at den skjærer seg inn i hjernen.

Og jeg har jobbet nattskift og skal prøve å sove på dagen, totalt fail det hittil. Så jeg har i praksis ikke sovet skikkelig siden søndag. Å ligge og prøve å sove etter 14 blir bare dødfødt, ligger bare og snur og vrir meg og sovner ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...