Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ey, penis trygve.. Jeg ser du er singel, jeg kan ikke gi deg et forhold men jeg kan godt ta min penis å stappe den inn i din.. penis... trygve.. :D

 

Ufattelig god humor jeg har!!

Hahahahahahaha!! :hmm:

 

Nå ville jeg ikke kalt alt for negativt jall, akkurat. Jall kanskje, men ikke negativt. Mye er negativt, ja. Og folk kan snakke om hva enn de vil. Det var ikke jeg som f.eks i går kalte et tema for "tullprat".

Ehm.. og hva med Skarstad? Han kan vel ikke sies å være negativ. Skjønt.. folk har vel bedt ham og om å holde kjeft.

Å herregud. Drit i å dra opp barnehagementaliteten. "Jammen han gjorde det først!". Ta hintet, og skjerp deg. Så enkelt er det.

 

YO-naz: Noes! Vi skal jo drikke absinth og rave rundt sammen jo. :(

Absinth ftw lizm! :D

Hurra! Har de det i afrika eller?

 

I-d'aH: Det kan vi vel gjøre andre ganger istedenfor? Er opptatt hver eneste helg nå fremover (sorry for null bar-invitasjon enda, men jeg har ikke glemt det!), men sommeren nærmer seg =D Sommer, grilling, pils og lek i vannkanten <3

Hell yes. Gleder meg til det, du. :wee:

Lenke til kommentar
og hva med Skarstad? Han kan vel ikke sies å være negativ. Skjønt.. folk har vel bedt ham og om å holde kjeft.
Skarstad har alltid vært gretten, og kommer alltid til og være gretten... Men om jeg ikke husker feil, så var du en gang i tiden ganske koselig... hvorfor har du blitt slik du er nå?

Du var ganske hyggelig Kibs. Hvorfor sluttet du med å være det? I-d'aH og Espen er ikke den eneste som har lagt merke til det =/

 

Sjur: Ikke dra på Wacken, det er ikke verdt det :)

Lenke til kommentar
P! Du er ikke i fengsel! :O

 

Men hvis både du og Espen er fri, hvem andre er det da som har drept han duden?

Du var jo hovedmistenkt og greier.

 

Hele verden går i oppløsning.

Det verste med hele greia er at dagen før dette kom i media, så stoppa politiet meg og lurte på hvem hva hvor hvorfor osv osv :p

 

Stod å prata med de i en halvtime eller noe, 3 gradsforhør i oppkjørselen min kl 3 på natta :p

Lenke til kommentar
Skarstad har alltid vært gretten, og kommer alltid til og være gretten... Men om jeg ikke husker feil, så var du en gang i tiden ganske koselig... hvorfor har du blitt slik du er nå?

Oh, oh, oh. Du fikk meg nesten til å skrive noe jeg ville blitt uenig i det øyeblikket jeg skrev det. Men.. altså. Jeg er ikke slik. Det bare virker sånn. Og for all del, si at jeg har vært koselig. Ikke sikkert at jeg var det, en gang. Ganske flink til å lyve, skjønner du.

Lenke til kommentar
Å herregud. Drit i å dra opp barnehagementaliteten. "Jammen han gjorde det først!". Ta hintet, og skjerp deg. Så enkelt er det.

Jeg lurte bare på hvorfor han får holde på slik han gjør. Menmen..

 

Du var ganske hyggelig Kibs. Hvorfor sluttet du med å være det? I-d'aH og Espen er ikke den eneste som har lagt merke til det =/

People keep telling me that, så jeg tror jeg har fått det med meg. Det er mulig at noen ting har forandret/utviklet seg.

Lenke til kommentar
Oh, oh, oh. Du fikk meg nesten til å skrive noe jeg ville blitt uenig i det øyeblikket jeg skrev det. Men.. altså. Jeg er ikke slik. Det bare virker sånn. Og for all del, si at jeg har vært koselig. Ikke sikkert at jeg var det, en gang. Ganske flink til å lyve, skjønner du.

 

Srsly.. What is your problem? Do you have sand in your vagina?

Lenke til kommentar
hva er/var poenget med og være falsk da? er jo for dumt og være en annen person enn det du faktisk er...

Okei. Jeg kan faktisk ikke begynne å bare brette alt ut her. Eller, jeg kan, men jeg vil ikke. Men.. Jeg er uenig i det du sier der.

Lenke til kommentar
Ro, ro til fiskeskjær. Hvor mange fisker får vi der?

Nei det er ikke så lett i si, det er så mange variabler, hva slags fiskekrok man bruker, vær, om man har ekkolodd, om man er kjent i området, hva salgs fisk man er ute etter, men gjennomsnittet ligger vel på rundt... 17.. pluss minus 9 fisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...