Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Faktisk, så var det ganske sukkersøt drøm. Husker vi lå i senga og koste. Mens jeg tafset, ofc. Slik forelskelsesdrøm. Før jeg voldtok deg, that is. Jaja, ting kan vel ikke alltid ende godt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Faktisk, så var det ganske sukkersøt drøm. Husker vi lå i senga og koste. Mens jeg tafset, ofc. Slik forelskelsesdrøm. Før jeg voldtok deg, that is. Jaja, ting kan vel ikke alltid ende godt. Det endte jævlig godt for meg i allefall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Faktisk, så var det ganske sukkersøt drøm. Husker vi lå i senga og koste. Mens jeg tafset, ofc. Slik forelskelsesdrøm. Før jeg voldtok deg, that is. Du vet hva sexdrømmer betyr? Det betyr ikke nødvendigvis at du er kåt på en person, men det er et underbevisst ønske om mer nærhet. Kan være et tegn på isolasjon eller savn. Eller det kan bare være at du er en kåt gris som ikke har fått deg fitte på en stund. Too much Crysis 2... Merkelig. Jeg har ikke spillt Crysis2. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du vet hva sexdrømmer betyr? Det betyr ikke nødvendigvis at du er kåt på en person, men det er et underbevisst ønske om mer nærhet. Kan være et tegn på isolasjon eller savn. Eller det kan bare være at du er en kåt gris som ikke har fått deg fitte på en stund. Which one could it be Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dagen i dag har gått med til å skjelle ut en person i telefonen. Deretter besvare et par mailer og lignende. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Å skjelle ut folk er jo kjempemorsomt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Which one could it be Jeg holder en knapp på at under Bundys harde og sprø ytre lag skjuler det seg et mykt, søtt og kremfyllt indre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Altså at han er en kokosnøtt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Eventuelt en sjokolade. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du vet hva sexdrømmer betyr? Det betyr ikke nødvendigvis at du er kåt på en person, men det er et underbevisst ønske om mer nærhet. Kan være et tegn på isolasjon eller savn. Eller det kan bare være at du er en kåt gris som ikke har fått deg fitte på en stund. Which one could it be Jeg savner ikke kjøttets lyst. Men ei på mitt lag, ei jeg kan kose med. Ei jeg kan forholde meg til. Ei på mitt lag. Ei som kan gjøre de værre dager bedre. Men så wanker jeg, også ønsker jeg det ikke lengre. Which one could it be Jeg holder en knapp på at under Bundys harde og sprø ytre lag skjuler det seg et mykt, søtt og kremfyllt indre. Det er ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Å skjelle ut folk er jo kjempemorsomt Nei. Ikke superunderholdene, men relativt nødvendig pga. alle andre enn meg er idioter og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke er DER KAISER AUF DIE WELT. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er ingen hemmelighet. Du er all about rainbows, unicorns and carebears. Samt litt sunt playrape og BDSM. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er ingen hemmelighet. Du er all about rainbows, unicorns and carebears. Samt litt sunt playrape og BDSM. Fuck, du forstår meg. Nå må jeg lage ny bruker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nei, nå må jeg rydde. BBL. Kos dere med litt musikk imens: http://www.youtube.com/watch?v=8MC0G-Lbuuk Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Lysten på juleferie!!! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Lysten på juleferie!!! Du er ikke den eneste.. Om en uke sitter jeg på flyet hjem! To dager fri, og så to dager jobb. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 PS: Eneste grunnen til at jeg poster det jeg gjør om Bundy er for å prøve å endre ryktet hans fra gal småhebefil knarker til en rosa kosebunny slik at han lettere får tak i smårips han kan utnytte. (Yes, I got your back, Bundy) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er en sann venn det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) PS: Eneste grunnen til at jeg poster det jeg gjør om Bundy er for å prøve å endre ryktet hans fra gal småhebefil knarker til en rosa kosebunny slik at han lettere får tak i smårips han kan utnytte. (Yes, I got your back, Bundy) Hvorfor tror du jeg postet det jeg postet? JEG ELSKER DERE ALLE KOOOS!!1 :love: pic related Endret 14. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Lysten på juleferie!!! Du er ikke den eneste.. Om en uke sitter jeg på flyet hjem! To dager fri, og så to dager jobb. Lørdag sitter jeg på flyet hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg