Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

The Streets er visst helt sinnsykt bra live de også. Må få det med deg. Var du på roskilde i fjor eller? :)

Nei, ifjor måtte jeg jobbe hele sommerferien, så fikk bare med meg en dag av Hove festivalen, men i år regner e med å få med meg begge kanskje, det hadde vært *thuper*

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
BigGayAl.jpg
Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor skrev jeg at du syntes vi var skumle da? "Det var ikke det jeg skrev".

Seriøst Kibs - du skaper max ekkel stemning om dagen. Er det som plager deg foreslår jeg at du tar ut ekkeltheten din et annet sted. Og etter hva jeg har skjønt er ikke jeg den eneste som mener dette. Hett tips, jenta mi.

Har hørt noen rykter om det. La oss alle bare være glade og lykkelige og dele ut blomster og klemmer, ikke sant?

Men sure. Hvis du sier det, så får jeg vel bare holde kjeft, evt. kjøpe noen blomster. Dessuten tror jeg ikke det bare er "om dagen". Takk for det hete tipset fra den hete jenta.

 

Jeg spurte om du var en av de "skrekkelige" Ida Elisabeth'ene, og spilte på en episode i SO6, som du tydeligvis ikke husker. Det er egentlig greit. Men jeg sa aldri at dere var skumle. Jeg sa at navnet var skummelt

 

:)

Lenke til kommentar

Snakket generelt om attituden din om dagen. Den er ekkel. Skjerp deg. Kjipt når folk kan snakke om alt mulig rant, mens det eneste du gjør er å være irritabel for andre. Du er velkommen til å skrive her så mye du vil, men har du ikke noe annet enn negativt jall å komme med - anbefaler jeg deg at du faktisk holder kjeft.

 

Takk.

 

YO-naz: Noes! Vi skal jo drikke absinth og rave rundt sammen jo. :(

Lenke til kommentar
Så du har overført penger til en HDTV? Jeg ville valgt å overføre til butikken/whatever, men om TV-en din er blakk, så be my guest.

 

Aids: Jeg dropper Roskilde i år, til fordel for Wacken. Jeg er en sviker :)

Jeg har noen folk som forvalter pengen mine så det måtte til først i morra blir det buy buy buy :D

Lenke til kommentar
YO-naz: Noes! Vi skal jo drikke absinth og rave rundt sammen jo. :(

Det har jeg gjort en gang for mye, egentlig 4-5-6 ganger for mye.. Lærer aldri.

 

Var litt gøy da :p

 

Ey, penis trygve.. Jeg ser du er singel, jeg kan ikke gi deg et forhold men jeg kan godt ta min penis å stappe den inn i din.. penis... trygve.. :D

 

Ufattelig god humor jeg har!!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Snakket generelt om attituden din om dagen. Den er ekkel. Skjerp deg. Kjipt når folk kan snakke om alt mulig rant, mens det eneste du gjør er å være irritabel for andre. Du er velkommen til å skrive her så mye du vil, men har du ikke noe annet enn negativt jall å komme med - anbefaler jeg deg at du faktisk holder kjeft.

 

Takk.

Nå ville jeg ikke kalt alt for negativt jall, akkurat. Jall kanskje, men ikke negativt. Mye er negativt, ja. Og folk kan snakke om hva enn de vil. Det var ikke jeg som f.eks i går kalte et tema for "tullprat".

Ehm.. og hva med Skarstad? Han kan vel ikke sies å være negativ. Skjønt.. folk har vel bedt ham og om å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Aids: Jeg dropper Roskilde i år, til fordel for Wacken. Jeg er en sviker :)

Hvem er det som skal på Wacken i år, egentlig?

Ihvertfall meg, kjæresten og noen venner av meg. Vet ikke om noen flere forumfolkZ =/

 

YO-naz: Noes! Vi skal jo drikke absinth og rave rundt sammen jo. :(

I-d'aH: Det kan vi vel gjøre andre ganger istedenfor? Er opptatt hver eneste helg nå fremover (sorry for null bar-invitasjon enda, men jeg har ikke glemt det!), men sommeren nærmer seg =D Sommer, grilling, pils og lek i vannkanten <3

 

Jeg har noen folk som forvalter pengen mine så det måtte til først i morra blir det buy buy buy :D

Mkaj, det forklarer faktisk en del :p 42" Full-HD?

Lenke til kommentar
og hva med Skarstad? Han kan vel ikke sies å være negativ. Skjønt.. folk har vel bedt ham og om å holde kjeft.
Skarstad har alltid vært gretten, og kommer alltid til og være gretten... Men om jeg ikke husker feil, så var du en gang i tiden ganske koselig... hvorfor har du blitt slik du er nå?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...