Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Altså. De fleste som tror de har umenneskelig høy forbrenning, egentlig så får dem i seg mindre næring enn dem selv tror. Forbrenningen kan variere ja, men ikke så mye.

Det er nok veldig, vanlig, ja - det motsatte er for øvrig også svært vanlig.

EDIT: Men nå spiser jo Bundy nesten et kilo bacon daglig, og når han DA ikke legger på seg er det jo visse ting som tyder på at forbrenninga er forholdsvis høy.

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså. De fleste som tror de har umenneskelig høy forbrenning, egentlig så får dem i seg mindre næring enn dem selv tror. Forbrenningen kan variere ja, men ikke så mye.

Men jeg spiser masse fett også.

Jeg har prøvd å bygge muskler, men er jævlig vanskelig.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du burde notere alt du spiser i løpet av en uke, også regne ut hvor mange kcal det egetlig er. Ikke at man faktisk orker å gjøre noe slikt, men det er det som annbefales.

Lenke til kommentar

Du burde notere alt du spiser i løpet av en uke, også regne ut hvor mange kcal det egetlig er. Ikke at man faktisk orker å gjøre noe slikt, men det er det som annbefales.

Jeg spiser mye.

Skikkelig mye. Bruker en formue på mat. (selv om jeg lager alt selv, dvs kjøpe alt selv, ikke ferdig "mat"

Hvorfor ikke bare spise det man vil og synes er godt og drite i Kcal og blablabla?

Fordi jeg vil ha mer vekt, vel?

Middag kl 11-13. Middag kl 18-19. Middag klokken 23-01

3 stk solide middager om dagen.

+ brødskiver hele tiden.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvorfor ikke bare spise det man vil og synes er godt og drite i Kcal og blablabla?

Det var jo et tema akkurat nå? :roll:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Jeg spiser mye.

Skikkelig mye. Bruker en formue på mat. (selv om jeg lager alt selv, dvs kjøpe alt selv, ikke ferdig "mat"

Fordi jeg vil ha mer vekt, vel?

Kan du ikke bare tilføre vekten manuelt?

Lenke til kommentar

Seff. Jeg spiser som en hest. Men veier like mye som en dverg.

U jelly?

Nei. Er rimelig fornøyd med at jeg holder meg mett en hel dag på 4 pølser i lompe, eller brødskiver. Sparer en del penger, for å si det mildt. Penger jeg kan bruke på andre herlige ting. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...