Kammizez Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er den EKTE? Takk gud for at verden har gått framover. Vel, på en annen side slapp dere da å dra på jobb.. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er den EKTE? Takk gud for at verden har gått framover. Den er helt ekte ja. Det var guiden på hvordan en kvinne skulle oppføre seg og hva hun skulle gjøre frem til mannen hennes kom hjem fra jobb, eller når han akkurat hadde kommet hjem. Nå har verden kommet mye lengre frem ja, siden vi får thailandske kvinner vaske husene våres, mens ungene våres parkeres i et bygg langt unna jobben. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Knud Knudsen Tænks and bunks Denne uka stemmer de på SOPA i USA Og ellers da? Bare rolig og tsjillern? Vet ikke om jeg skal ha prøve i samfunnsfag eller norsk i morgen... Hmmm... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kjøpte muffinss på rema for en stund siden, og den smakte ikke normalt. Har jeg lov å kreve pengene tilbake? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Slikt smaker ikke normalt uansett. Er glad jeg ikke var husmor på 50-tallet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Definer "slikt smaker ikke normalt uansett". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kjøpte muffinss på rema for en stund siden, og den smakte ikke normalt. Har jeg lov å kreve pengene tilbake? Who the fuck are you? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde vært verdens mest mislykka husmor. Jeg har vokst opp med at pappa er den flinke når det gjelder mat. Mamma er flink på taco og å varme opp pizza. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Knud Knudsen Dere skal servere oss. Deal with it. Nei. Håper du nyter å være ensom Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Slikt smaker ikke normalt uansett. Er glad jeg ikke var husmor på 50-tallet. Men heller en hardtarbeidende kvinne fra det 21. århundre, med håp og drømmer om en gang å bli et stort forbilde for kvinneforkjempere som helst ville kastrert alle menn? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Jeg hadde vært verdens mest mislykka husmor. Jeg har vokst opp med at pappa er den flinke når det gjelder mat. Mamma er flink på taco og å varme opp pizza. Ofte driver HELE familien min å maser på meg, at jeg skal lage mat. (alle samles etc, familieaften) Selv om moren min er sjefskokk. FEELS BAD Endret 13. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kjøpte muffinss på rema for en stund siden, og den smakte ikke normalt. Har jeg lov å kreve pengene tilbake? Hvis du har kvitteringen... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ofte driver HELE familien min å maser på meg, at jeg skal lage mat. (alle samles etc, familieaften) Selv om moren min er sjefskokk. FEELS BAD Kan da ikke føles ille å være flink i ting. Jeg er flink til å lage julekort. Og tydeligvis til å snakke om Gunnlaug Ormstunge. Sånt skal man være stolt av. FEEL THE PRIDE! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Slikt smaker ikke normalt uansett. Er glad jeg ikke var husmor på 50-tallet. Men heller en hardtarbeidende kvinne fra det 21. århundre, med håp og drømmer om en gang å bli et stort forbilde for kvinneforkjempere som helst ville kastrert alle menn? Hva er det du preiker om? Håper du nyter å være ensom Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg er flink til å ikke lese til eksamen når jeg har eksamen om to dager Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hva er det du preiker om? Hva tror du jeg preiker om? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kan da ikke føles ille å være flink i ting. Jeg er flink til å lage julekort. Og tydeligvis til å snakke om Gunnlaug Ormstunge. Sånt skal man være stolt av. FEEL THE PRIDE! Nja, kvinnfolk skal lage mat, da Du får finne deg en mann som har naturtalent i å lage mat, da. Jeg bruker aldri oppskrifter, bare tar alt på følelsen Mekka mat etter fester, mens vi har røyket..(ikke familien). Alle digger maten min, lol. Når jeg var 17, så mekket jeg opp mat til ei. Skit var så gryn ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hva er det du preiker om? Hva tror du jeg preiker om? Aner ikke, og det bryr meg fint lite egentlig siden du for det mest er full av bullshit. Endret 13. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Aner ikke, og det bryr meg fint lite egentlig siden du for det mest er full av bullshit. Hvor har du fått for deg dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg