dysfunctional Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 De sier det er smørkrise, gjelder det margarin også? Er smør og margarin det samme? Innlegget ditt ga meg kreft. Nei - smør og margarin er ikke det samme...... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Margarin tilsettes smørsmak og farge for å få det til å virke som smør. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Gud. Jeg baker. Evighet siden sist. For å være ærlig var det gårsdagens episode av nissene over skog og hei som ga meg lyst. (bent hadde bakt lussekatter) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 stakkars bent er jo meldt savnet sliten etter intervalljogging nå. digg å få rørt på kroppen! tid for foring! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hva baker du? Lussekatter. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I dont bake, I cake. So that yes... Bestilt The Office UK og Extras i dag, noen bør bli jævla glad til jul i værsal! Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Lussekatter. Håpe de blir vonde. Har ikke smakt lussekatter på femogtyve år, men da var det rimelig digg. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Selv har jeg hatt lyst på kanelsnurr i over tre uker... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Håpe de blir vonde. Har ikke smakt lussekatter på femogtyve år, men da var det rimelig digg. Håper de blir vonde? unner du meg INGENTING? ikke gode lussekatter en gang. Håper de blir fantastiske. Så kan du sitte der og være misunnelig for deg selv alene og sulten. Selv har jeg hatt lyst på kanelsnurr i over tre uker... En av mine spesialiteter det, selv om jeg ikke har bakt det i de siste årene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Håper de blir vonde? unner du meg INGENTING? ikke gode lussekatter en gang. Håper de blir fantastiske. Så kan du sitte der og være misunnelig for deg selv alene og sulten. Jeg unner ingen noe jeg ikke har selv. Og siden jeg ikke har lussekatter så håper jeg dine blir vonde, sånn at du ikke ender opp med masse godt. Så det så. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det overasker meg ikke at du synes så. Er bare så typisk din tankegang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kunne aldri falt meg inn å tenke annerledes. Har ingen grunn til å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nei, du vet vel ikke bedre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg vet best. Men hvorfor i alle dager skal jeg ønske andre folk godt? Meh, kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja jo.. Men du kunne nå ønske meg gode lussekatter i det minste. Nei nå.. kansje på tide å bake dem til snart. Det er det kjedeligste. Gruer meg faktisk litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg fryser. Varmen står på for full guffe, jeg har ullsokker og tøfler på, stilongs, joggebukse, t-skjorte, genser og lue. Og målt feber to ganger de siste timene. Standard kroppstemperatur på 36,5, så ikke noe uvanlig. o_O Og likevel sitter jeg her og hutrer og skjelver og føler meg veldig kald på ører, nese og på fotsålene. Also, jeg får forhåpentligvis praksisplass på et bibliotek i Trondhjem. Woop! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vil det si at du skal flytte til byen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du whiner mere enn fyren på jobb som har 40% sykefravær på ett år. Han forbereder oss alltid på neste sykdom han får, gjerne en halv uke i forveien så vi er forberedt på at han kommer til å bli borte på mandag. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg synes det var bra at Sjur skrev et syteinnlegg. Man kunne jo tro at han ikke var emo lenger elns. Hadde tatt seg ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg