Romis Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Lars er fra Langesund ( hvis jeg ikke tar helt feil ) forresten. Ha et glass med Cola! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 JEG FIKK FAEN MEG A!!!!!!!!!!! :w00t: Gratu-fucking-lere! Veldig veldig imponerende. Lars er fra Langesund ( hvis jeg ikke tar helt feil ) forresten. Ha et glass med Cola! Fy faen, den så god ut...! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 My thoughts exactly. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da får jeg heller hente meg en julebrus på glassflaske... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Lars er fra Langesund ( hvis jeg ikke tar helt feil ) forresten. Opprinnelig, nei. Men flyttet dit i 2006. Ca. samtidig som jeg ble aktiv på forumet her.Opprinnelig er jeg Klyveramp av verste sort. Men der har jeg ikke bodd siden 98. (Sett bort fra et halvt år i 2004). Det er trygt å si jeg aldri skal tilbake dit. Blir fysisk kvalm bare av å kjøre gjennom fitteplassen. Nei, Langesund er bedre. Det er det jeg føler er "hjemme". Så når jeg sier jeg skal hjem til jul er det Langesund jeg mener. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 wait what? Bor du i leilighetene over Oslo City? Nai, var nok bare en talemåte Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Men hva faen da? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ingen-juleavslutning-i-Drammen-6719652.html Hva faen feiler det folk? Ikke at jeg har tenkt å gå helt ABB, men når det blir sånn så har multikulturen gått for langt. Sikkert en pedagogisk og politisk korrekt sosionomkjerring på 50 år som er rektor på den skolen eller noe.| https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1400765 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Lars er fra Langesund ( hvis jeg ikke tar helt feil ) forresten. Opprinnelig, nei. Men flyttet dit i 2006. Ca. samtidig som jeg ble aktiv på forumet her.Opprinnelig er jeg Klyveramp av verste sort. Men der har jeg ikke bodd siden 98. (Sett bort fra et halvt år i 2004). Det er trygt å si jeg aldri skal tilbake dit. Blir fysisk kvalm bare av å kjøre gjennom fitteplassen. Nei, Langesund er bedre. Det er det jeg føler er "hjemme". Så når jeg sier jeg skal hjem til jul er det Langesund jeg mener. Får håpe vi kan ta en prat når du kommer, da? Bor på Stathelle, så det er jo gjennom veien uansett. *endte gangen jeg spør* Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Gratulerer. Sikkert velfortjent. Tænkju. Får håpe det. Men hva faen da? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ingen-juleavslutning-i-Drammen-6719652.html Hva faen feiler det folk? Ikke at jeg har tenkt å gå helt ABB, men når det blir sånn så har multikulturen gått for langt. Sikkert en pedagogisk og politisk korrekt sosionomkjerring på 50 år som er rektor på den skolen eller noe.| Enig, hårreisende. Og hvordan skal liksom nisseluer være støtende? De har vel ikke grunnlag i noen religion? Gratu-fucking-lere! Veldig veldig imponerende. Wohoo Endret 13. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde ikke brydd meg. Fuck the system, fuck the police. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nai, var nok bare en talemåte Awh, curses. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Lættis, se på RLE forumet så blir kristendommen dratt opp med en gang. Trodde nisseluer ikke var særlig kristent? Går vel mer på tradisjon det her ja, i jula skal jeg og gjengen på jobb gå med nisseluer, og nei vi er ikke kristne. Tradisjonelle julesanger hører alltid med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Får håpe vi kan ta en prat når du kommer, da? Bor på Stathelle, så det er jo gjennom veien uansett. *endte gangen jeg spør* Skal sende deg en PM en dag jeg bestemmer meg for å ta en pils. Du er over 18 eller? Folk jeg aldri har møtt IRL før liker jeg best å møte i f.eks. pubsituasjon med litt promille. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Får håpe vi kan ta en prat når du kommer, da? Bor på Stathelle, så det er jo gjennom veien uansett. *endte gangen jeg spør* Skal sende deg en PM en dag jeg bestemmer meg for å ta en pils. Du er over 18 eller? Folk jeg aldri har møtt IRL før liker jeg best å møte i f.eks. pubsituasjon med litt promille. Er foreløpig 17, men alkohol har aldri vært en uting for meg personlig, selv om offentlige steder ikke ser det på samme måte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vanskelig å havne i en pubsituasjon som 17-åring da. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Skal hjem til Porsgrunn på julaften, blir king Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Skal hjem til Porsgrunn på julaften, blir king Av alle som er i tråden akkurat nå er 2 av dem kjent med nærområde jeg kjenner, hva er sjangsen for det? Nei, virkelig. Hva er sjangsen for det? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Njah, hvis vi tar faktorene som gjelder gjennomsnittlig IQ og internett kjennskap i Grenland området så er vel sjansen pretty low kan du si. Men koselig er det nå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I'm brilliant. I am one of the few. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da er du nok en av de som ikke henger på lasses med volvo'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg