Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars er fra Langesund ( hvis jeg ikke tar helt feil ) forresten.

Opprinnelig, nei. Men flyttet dit i 2006. Ca. samtidig som jeg ble aktiv på forumet her.

Opprinnelig er jeg Klyveramp av verste sort. Men der har jeg ikke bodd siden 98. (Sett bort fra et halvt år i 2004). Det er trygt å si jeg aldri skal tilbake dit. Blir fysisk kvalm bare av å kjøre gjennom fitteplassen. Nei, Langesund er bedre. Det er det jeg føler er "hjemme". Så når jeg sier jeg skal hjem til jul er det Langesund jeg mener.

Lenke til kommentar

Men hva faen da?

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ingen-juleavslutning-i-Drammen-6719652.html

Hva faen feiler det folk? Ikke at jeg har tenkt å gå helt ABB, men når det blir sånn så har multikulturen gått for langt. Sikkert en pedagogisk og politisk korrekt sosionomkjerring på 50 år som er rektor på den skolen eller noe.|

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1400765

Lenke til kommentar

Lars er fra Langesund ( hvis jeg ikke tar helt feil ) forresten.

Opprinnelig, nei. Men flyttet dit i 2006. Ca. samtidig som jeg ble aktiv på forumet her.

Opprinnelig er jeg Klyveramp av verste sort. Men der har jeg ikke bodd siden 98. (Sett bort fra et halvt år i 2004). Det er trygt å si jeg aldri skal tilbake dit. Blir fysisk kvalm bare av å kjøre gjennom fitteplassen. Nei, Langesund er bedre. Det er det jeg føler er "hjemme". Så når jeg sier jeg skal hjem til jul er det Langesund jeg mener.

Får håpe vi kan ta en prat når du kommer, da? Bor på Stathelle, så det er jo gjennom veien uansett. *endte gangen jeg spør*

Lenke til kommentar

Gratulerer. Sikkert velfortjent.

Tænkju. Får håpe det.

Men hva faen da?

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ingen-juleavslutning-i-Drammen-6719652.html

Hva faen feiler det folk? Ikke at jeg har tenkt å gå helt ABB, men når det blir sånn så har multikulturen gått for langt. Sikkert en pedagogisk og politisk korrekt sosionomkjerring på 50 år som er rektor på den skolen eller noe.|

Enig, hårreisende. Og hvordan skal liksom nisseluer være støtende? De har vel ikke grunnlag i noen religion? :dontgetit:

Gratu-fucking-lere! Veldig veldig imponerende. :D

Wohoo :w00t:

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Lættis, se på RLE forumet så blir kristendommen dratt opp med en gang.

Trodde nisseluer ikke var særlig kristent?

Går vel mer på tradisjon det her ja, i jula skal jeg og gjengen på jobb gå med nisseluer, og nei vi er ikke kristne.

Tradisjonelle julesanger hører alltid med.

Lenke til kommentar

Får håpe vi kan ta en prat når du kommer, da? Bor på Stathelle, så det er jo gjennom veien uansett. *endte gangen jeg spør*

Skal sende deg en PM en dag jeg bestemmer meg for å ta en pils. Du er over 18 eller? Folk jeg aldri har møtt IRL før liker jeg best å møte i f.eks. pubsituasjon med litt promille. :p
Lenke til kommentar

Skal sende deg en PM en dag jeg bestemmer meg for å ta en pils. Du er over 18 eller? Folk jeg aldri har møtt IRL før liker jeg best å møte i f.eks. pubsituasjon med litt promille. :p

Er foreløpig 17, men alkohol har aldri vært en uting for meg personlig, selv om offentlige steder ikke ser det på samme måte. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...