L4r5 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Lurer på hva som skjer nå. Høres ut som enten fyrverkeri eller skyting her. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Sikkert skyting. Vi (les de andre) brøt loven på lørdag og skøt i tettbebygd strøk Løsskudd riktignok. Endret 12. desember 2011 av multisync Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Lurer på hva som skjer nå. Høres ut som enten fyrverkeri eller skyting her. Vi blir angrepet av Russland, sjekk vg.no asap Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) /me leiter frem rifla OMG DU HADDE RETT!!! WAAARRRRR Endret 12. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da er jeg hjemme fra mine to første kjøretimer. Jeg trodde jeg bare skulle ned dit for å få unna papirarbeidet og lære å starte en bil og kanskje kjøre litt rundt på parkeringsplassen. I stedet ble det å lære og starte, kjøre rundt i teknikken, svinge, to typer bakkestart i oppoverbakke, bakkestart i nedoverbakke, å kjøre ned en bakke uten motoren på, rygging og parkering. Samt det jeg trodde skulle bli umulig uten å se bort fra veien ... Girskifting. Gikk merkelig nok glatt etter mindre enn en halvtime. Ser frem til at jeg om en 15-20 timer forhåpentligvis har lappen og endelig kan realisere drømmen om å kjøre Norge rundt på fototur / for å besøke forumfolk fra Lindesnes til Kirkenes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 08-pink_floyd-coming_back_to_life.mp3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Antonio Vivaldi - The Four Seasons: Spring Ikke like win som Coming back to life, men jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 bakkestart i nedoverbakke Ikke akkurat noe problem, men burde ha lært bakkestart i nedoverbakke med flatt batteri! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det kommer seg nok det også. Jeg var skikkelig nervøs når han sa at "nå kjører vi oppi bakkan, så kan du få øvd deg på bakkestarter". Jeg trodde det var noe som kom til å komme etter noen flere timer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 GJ Sjur! Du får ta en tur innom Lørenskog. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Husker når jeg skulle starte bilen mens jeg stod i en bakke. Bak meg kom det en enorm lastebil. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Si jeg har en litt stygg bil, viss jeg da kjører helt opp i ræva på en som skal ta bakkestart, de sin feil viss de krasjer i meg da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nei, det er din feil. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nei, det er din feil. Sånn moralsk ja, men i henhold til loven? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Rimelig sikker på at det er ulovlig å stå for nært en annen bil. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da er jeg hjemme fra mine to første kjøretimer. Jeg trodde jeg bare skulle ned dit for å få unna papirarbeidet og lære å starte en bil og kanskje kjøre litt rundt på parkeringsplassen. I stedet ble det å lære og starte, kjøre rundt i teknikken, svinge, to typer bakkestart i oppoverbakke, bakkestart i nedoverbakke, å kjøre ned en bakke uten motoren på, rygging og parkering. Samt det jeg trodde skulle bli umulig uten å se bort fra veien ... Girskifting. Gikk merkelig nok glatt etter mindre enn en halvtime. Ser frem til at jeg om en 15-20 timer forhåpentligvis har lappen og endelig kan realisere drømmen om å kjøre Norge rundt på fototur / for å besøke forumfolk fra Lindesnes til Kirkenes. Tror du overvurderer hvor vanskelig det er å kjøre en bil Det som er viktig er oversikten over trafikkbildet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er rimelig enkelt å kjøre bil ja. Oversikten er det vanskelige. "åja, det kom en bil der ja..." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 GJ Sjur! Du får ta en tur innom Lørenskog. Så klart! Må jo teste hvor vidt dialekta mi stemmer. Tror du overvurderer hvor vanskelig det er å kjøre en bil Det som er viktig er oversikten over trafikkbildet. Sannsynligvis, men husk nå på at jeg har vært livredd for å kjøre bil siden jeg ble 16 og hadde lov til å øvelseskjøre. Siden øvelseskjøringa de to forrige årene resulterte i en del nesten-kræsj, flerfoldige bomgiringer og kveling av motor, samt å kjøre en mil i førstegiret på en svingete fjellvei i regnvær. Ooh, samt en gang med den drita fulle fetteren min og jeg måtte kjøre hjem bilen mens han lå i baksetet og spøy. Jeg var vel 10 og han 16 eller noe. Landet. <3 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har øvelseskjørt i over 100 km/t på strynefjellet. Men, jeg har fortsatt ikke lappen. Ser ikke vitsen med det når jeg bor i byen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sannsynligvis, men husk nå på at jeg har vært livredd for å kjøre bil siden jeg ble 16 og hadde lov til å øvelseskjøre. Jeg prøvde og å øvelseskjøre når jeg kunne, men la det på is fordi jeg ikke følte meg sikker selv. Men noen år etterpå gikk det helt fint. Det jeg gjorde i mellomtiden var å være veldig oppmerksom på hva folk jeg satt på med gjorde når de kjørte, og fulgte med i trafikken som om jeg var den som kjørte selv. Det er ganske lærerlikt. Tok lappen med minimum tillatte kjøretimer og nesten uten øvelseskjøring når jeg var 19-20 i stedet, siden jeg på det tidspunktet var veldig trygg på trafikkbildet. Jeg var jo også kommet over den alderen hvor jeg skulle tøffe meg osv så jeg regner med at siden jeg ventet noen år var en mye tryggere sjåfør enn andre ungdommer. Tipper du sikkert vil oppleve mye av det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg