Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

 

 

Ikke uvanlig med lavt blodtrykk om morgenen, man har jo svært lav puls når man sover. Kroppen/pulsen henger ikke med dersom man står opp for fort!

 

Høres jo veldig fornuftig ut. Har hørt at man kan falle om og dø også, hvis man er riktig så uheldig.

Lenke til kommentar

Nei vet du hva, har prøvd et par ganger. Jeg blir rett og slett dårlig. Ja det er sant, kroppen min takler det ikke så brått om morgenen. :p

Tro det heller ei, det er bare tilvenning og innstilling. Jeg hater selv enormt å stå opp om morgenen, men jeg klarer som oftest å komme på jobb i god tid.

:cry: Det er så forferdelig. Griser er kjempesmarte dyr.

Mulig, men det hjelper lite når de smaker så godt.

 

Høres jo veldig fornuftig ut. Har hørt at man kan falle om og dø også, hvis man er riktig så uheldig.

Dø er nok grunnet at du faller ned og slår deg. Har opplevd det selv. Falt ned og fikk "kramper" når jeg lå på bakken. Varte bare noen sekunder, og var helt fin igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja men Slimda, de gangene jeg har stått veldig veldig brått opp så har jeg enten svimt av eller vært nær ved å svime av. Det har ikke noe med innstilling å gjøre, men hvordan kroppen (min) fungerer.

Lenke til kommentar

Ingen ved sine fulle fem vil gi addressen sin til deg.

Du skal få julegave av meg?

 

Du får bli litt kreativ da. Den som er flink nok til å grave finner alltid noe som er verd å grave etter.

Har adressen til de fleste jeg vettu ;)

 

 

Som jeg har vært skikkelig sur på og slikt.

 

inb4 b-real får en hermtikkboks med snurrings i posten :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ja men Slimda, de gangene jeg har stått veldig veldig brått opp så har jeg enten svimt av eller vært nær ved å svime av. Det har ikke noe med innstilling å gjøre, men hvordan kroppen (min) fungerer.

Ja, jeg har det samme. Det har ingenting med at du "våkner for tidlig", men at du "reiser deg opp for raskt." Reis deg opp mer langsomt, så går det mye bedre.

Ingen ved sine fulle fem vil gi addressen sin til deg.

Hva med meg da? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Ja, jeg har det samme. Det har ingenting med at du "våkner for tidlig", men at du "reiser deg opp for raskt." Reis deg opp mer langsomt, så går det mye bedre.

Slutt nå og ha så fornuftige løsninger på alt. :whistle:

 

Hva med meg da? :whistle:

 

Vil di gi addressen din til Bundy? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...