Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Planen min om å stå opp tidlig og være ute av leiligheten innen klokken halv 9 i mårrest slo kraftig feil. Alikevel har jeg hatt på slumring hvert 5 minutt de neste timene, så jeg sover - våkner -sover - våkner osv. Nå er jeg helt skutt. Bah.

Lenke til kommentar

Planen min om å stå opp tidlig og være ute av leiligheten innen klokken halv 9 i mårrest slo kraftig feil. Alikevel har jeg hatt på slumring hvert 5 minutt de neste timene, så jeg sover - våkner -sover - våkner osv. Nå er jeg helt skutt. Bah.

Har funnet ut at det beste som fungerer der, er bare å stå opp med en gang. Rive seg ut av sengen, krype til dusjen, og stå der til man våkner.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg klarte å følge planene mine nesten helt og holdent. :p

La meg vel tre, sovna fire, hadde planlagt å sove til 10:30, bruke en halvtime i dusjen, så spise frokost og drikke en kopp te og dra 12:15.

Jeg våkna vel og merke 9, men lå og slumra til jeg ikke gadd lenger og sto opp 10:10, stakk i dusjen et kvarter senere, ut av dusjen klokka elleve og har frem til nå bare loka med en kopp te og avisene. Var igjen tomt for brød, så ble en skål med frokostblanding og så kjøper jeg meg en yoghurt på vei til kjøreskolen. Ser ut til å bli en fin dag, og i morra får jeg kanskje begynt å spille SW:TOR igjen. :wee:

Lenke til kommentar

Den måten har jeg aldri taklet særlig bra. :p

Er egentlig veldig enkelt når man får forståelse for hvordan det fungerer. Å ligge i sengen og tenke "skal jeg stå opp? Hmm.." fungerer jævlig dårlig. Du bare må gjøre det. Ikke tenk, bare fly opp når alarmen ringer og snuble inn i dusjen. :tease:

Jeg drømte også om en av brukerene her. Samt at jeg drømte om griser som var på tur til å bli slaktet.

Høres ut som julemiddagen er godt på vei hos deg óg. :tease:

Lenke til kommentar

Planen min om å stå opp tidlig og være ute av leiligheten innen klokken halv 9 i mårrest slo kraftig feil. Alikevel har jeg hatt på slumring hvert 5 minutt de neste timene, så jeg sover - våkner -sover - våkner osv. Nå er jeg helt skutt. Bah.

 

Hender at jeg står opp litt for raskt etter at jeg har våknet og må lene meg inntil noe for å ikke svime av...

 

Wee, en aksamen er løst før klokka er 12! vanligvis sitter jeg med en eksamen pr dag. Hvis jeg har litt flaks i morgen kan det gå mot en A :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Er egentlig veldig enkelt når man får forståelse for hvordan det fungerer. Å ligge i sengen og tenke "skal jeg stå opp? Hmm.." fungerer jævlig dårlig. Du bare må gjøre det. Ikke tenk, bare fly opp når alarmen ringer og snuble inn i dusjen. :tease:

 

Nei vet du hva, har prøvd et par ganger. Jeg blir rett og slett dårlig. Ja det er sant, kroppen min takler det ikke så brått om morgenen. :p

 

Høres ut som julemiddagen er godt på vei hos deg óg. :tease:

 

:cry: Det er så forferdelig. Griser er kjempesmarte dyr.

 

 

 

Hender at jeg står opp litt for raskt etter at jeg har våknet og må lene meg inntil noe for å ikke svime av...

 

Wee, en aksamen er løst før klokka er 12! vanligvis sitter jeg med en eksamen pr dag. Hvis jeg har litt flaks i morgen kan det gå mot en A :D

 

Ja, lavt blodtrykk, det har jeg og. Derfor må man ikke ta ting for brått. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...