Shikaru Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 her er det jeg har animert i dag og i går. rimelig tidlig stadie men det ser dere jo ok noe dust skjedde med konverteringa ellerno så siste delen er helt fakka... fikser det i morra, men dere kan se starten ihvertfall. Kult Jeg vil også klare sånn. bare å starte det! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har ikke tålmodigheten dessverre Husket jeg skulle lage sånn "blafrebok", brukte en evighet og fikk et miserabelt resultat. Gah. Hard work doesn't pay off -.- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 joda klart det gjør. jeg jobber hardt, og det går framover ihvertfall Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ssshhh.. La meg leve med illusjonen om at universet er imot meg, og det er ingenting jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 I de siste 4 ukene har jeg prøvd å funnet ut hva som gjør meg glad, hva som underholder meg, en mening med mitt liv. Jeg har gitt opp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 I de siste 4 ukene har jeg prøvd å funnet ut hva som gjør meg glad, hva som underholder meg, en mening med mitt liv. Jeg har gitt opp. Det kommer seg skal du se Livet er ganske fint, det er bare noen virkelig sugne perioder innimellom. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 you not lone broski. Hvorfor valgte jeg tidenes mest elendige utdanning? Hadde nesten vært fetere med frisør omtrendt. Og det har jeg 0 interesse for. Uansett installerte jeg XBMC i Ubuntu i dag, utrolig kult, skulle ønske jeg hadde bruk for det. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 bø Natta alle sammen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 I de siste 4 ukene har jeg prøvd å funnet ut hva som gjør meg glad, hva som underholder meg, en mening med mitt liv. Jeg har gitt opp. Da har ikke du prøvd nok. Dessuten er du for ung og uerfaren til å vite hva som er ditt kall. Prøv noe nytt. Ta sjanser. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 you not lone broski. Hvorfor valgte jeg tidenes mest elendige utdanning? Hadde nesten vært fetere med frisør omtrendt. Og det har jeg 0 interesse for. Uansett installerte jeg XBMC i Ubuntu i dag, utrolig kult, skulle ønske jeg hadde bruk for det. Jeg valgte kokk og vil ikke bli det, må gå 2 år på skolen, 2 år lærling, ett år studiespesialiserende og så kan jeg endelig ta den utdanningen jeg vil ta, men fortsatt ha noe å falle tilbake på. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 bø Natta alle sammen. Natta, kompis. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg valgte kokk og vil ikke bli det, må gå 2 år på skolen, 2 år lærling, ett år studiespesialiserende og så kan jeg endelig ta den utdanningen jeg vil ta, men fortsatt ha noe å falle tilbake på. Men tenk som du kan imponere og sjarmere med dine briljante matlagingsferdigheter i fremtida likevel bø Natta alle sammen. Nattifnatti Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg valgte kokk og vil ikke bli det, må gå 2 år på skolen, 2 år lærling, ett år studiespesialiserende og så kan jeg endelig ta den utdanningen jeg vil ta, men fortsatt ha noe å falle tilbake på. Men tenk som du kan imponere og sjarmere med dine briljante matlagingsferdigheter i fremtida likevel Aner liksom ikke om jeg kanskje vil bli kokk heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Da er juleavataren på. ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Den er kjip bromis, blir en halv bachler (eller nytt fagbrev) over tiden det kunne tatt å ta en master... Håper du finner ut av det Endret 11. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Da er juleavataren på. ^^ Ingen forskjell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 F5 er din venn. Ganske urutinert av en gammel traver som deg egentlig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 F5 er din venn. Ganske urutinert av en gammel traver som deg egentlig. Fortsatt ingenting, er nok heller cache som er problemet. Tøffingen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Pepsi Max er bedre enn heroin. Ikke fortell meg at du aldri har prøvd Pepsi Max? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det noe dress code her inne ell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg