Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

her er det jeg har animert i dag og i går. rimelig tidlig stadie men det ser dere jo :wee:

ok noe dust skjedde med konverteringa ellerno så siste delen er helt fakka... fikser det i morra, men dere kan se starten ihvertfall.

Kult :p Jeg vil også klare sånn.

bare å starte det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I de siste 4 ukene har jeg prøvd å funnet ut hva som gjør meg glad, hva som underholder meg, en mening med mitt liv. Jeg har gitt opp. :roll:

Det kommer seg skal du se :) Livet er ganske fint, det er bare noen virkelig sugne perioder innimellom.

Lenke til kommentar

you not lone broski.

Hvorfor valgte jeg tidenes mest elendige utdanning? :( Hadde nesten vært fetere med frisør omtrendt. Og det har jeg 0 interesse for.

Uansett installerte jeg XBMC i Ubuntu i dag, utrolig kult, skulle ønske jeg hadde bruk for det.

Jeg valgte kokk og vil ikke bli det, må gå 2 år på skolen, 2 år lærling, ett år studiespesialiserende og så kan jeg endelig ta den utdanningen jeg vil ta, men fortsatt ha noe å falle tilbake på.

Lenke til kommentar

Jeg valgte kokk og vil ikke bli det, må gå 2 år på skolen, 2 år lærling, ett år studiespesialiserende og så kan jeg endelig ta den utdanningen jeg vil ta, men fortsatt ha noe å falle tilbake på.

Men tenk som du kan imponere og sjarmere med dine briljante matlagingsferdigheter i fremtida likevel :new_woot:

Natta alle sammen. :love:

Nattifnatti :)

Lenke til kommentar

Men tenk som du kan imponere og sjarmere med dine briljante matlagingsferdigheter i fremtida likevel :new_woot:

Aner liksom ikke om jeg kanskje vil bli kokk heller...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...