Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Var ikkje deg eg prata til, direkte. Men ei tur til Oslo, så kan du få deg ei schäfer. Og det er ikkje alltid (langt i frå) at omplasseringshundar har problem. Ofte så er det sjukdom hos eigar, late eigare som ikkje vil ha hund når den ikkje er kvalp lengre og whatnot. Sjå her for eksempel. To schäfere som treng ny heim grunna sjukdom hos eigar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Men det er best å ha en hund fra den er kvalp, for best forhold. Kjøper/tar imot IKKE noe uten stamtavle.. Endret 11. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er ikkje sant. Ei hund du "reddar" frå ei tung situasjon viser så UFATTELIG med takksemd, og denslags kan du ikkje få frå eit kvalpeforhald. Det er så monge mytar rundt omplasseringsdyr, og folk som kan "litt" er mykje verre enn dei som er totalt clueless. Å sjå nokon som omplasserer pga. FLYTTING, og så er bikkja ikkje ein gong to år gammal gjer meg rasande. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er ikkje sant. Ei hund du "reddar" frå ei tung situasjon viser så UFATTELIG med takksemd, og denslags kan du ikkje få frå eit kvalpeforhald. Det er så monge mytar rundt omplasseringsdyr, og folk som kan "litt" er mykje verre enn dei som er totalt clueless. Å sjå nokon som omplasserer pga. FLYTTING, og så er bikkja ikkje ein gong to år gammal gjer meg rasande. Seff, jeg er stor hundelsker jeg. Men nja, dunno. Driver å ser på bear grylls nå, skal lese opp i kveld på dette. Men det som bekymrer meg mest, hvis man kan få et godt forhold selv om hunden ikke er kvalp, er gener. dvs ødelagte hofter. Jeg tenker folk kvitter seg med hunder fordi de har dårlig genetikk/dårlig oppdragelse. Også skylder på flytting/sykdom/u name it Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Omplassering er en uting. Burde være absolutt siste siste utvei. Jeg kunne aldri ha gitt fra meg noen dyr pga noe så simpelt som flytting. Theres always a way! Da bryr man seg faen ikke mye. Og da burde man ikke skaffe seg noe dyr in the first place. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Seff, jeg er stor hundelsker jeg. Men nja, dunno. Driver å ser på bear grylls nå, skal lese opp i kveld på dette. Men det som bekymrer meg mest, hvis man kan få et godt forhold selv om hunden ikke er kvalp, er gener. dvs ødelagte hofter. Jeg tenker folk kvitter seg med hunder fordi de har dårlig genetikk/dårlig oppdragelse. Også skylder på flytting/sykdom/u name it Var ein schäfer eg linka til som var lyst HD-fri. Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Noen som vet hvor lenge jägermeister er holdbar etter åpning? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vil tippe et halvår minst. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Misfits er alt for awesome. Misfits Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Misfits er blodfett. Eller, gammel Misfits er blodfett. Og jeg snakker selvfølgelig om bandet, ikke TV-serien. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Misfits er blodfett. Og jeg snakker selvfølgelig om TV-serien. 1 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Godt å ha formatert PCen. Var tross alt bare 420 dager siden sist! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Da er man hjemme igjen etter et vel utført fylkesstyremøte med Hordaland FpU Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Da er man hjemme igjen etter et vel utført fylkesstyremøte med Hordaland FpU Det tyder jo strengt tatt berre på at ingen pulte ei mindreårig. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Da er man hjemme igjen etter et vel utført fylkesstyremøte med Hordaland FpU Det tyder jo strengt tatt berre på at ingen pulte ei mindreårig. Eventuelt at de har, etter en del av FRP-erne sitt tankesett 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 jeg har animert litt på papir i hælja mye igjen men er på vei så. må vente 30 min før den kan vises though. vimeo -_- Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) da sover jeg... Kommer til å spørre etter den senere tenker jeg! Endret 11. desember 2011 av Itek Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg vil og sove. Var oppe halv 8 i mårrest! passer meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 jeg har animert litt på papir i hælja mye igjen men er på vei så. må vente 30 min før den kan vises though. vimeo -_- Animer noe Simpsons-greier da. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Da er man hjemme igjen etter et vel utført fylkesstyremøte med Hordaland FpU Det tyder jo strengt tatt berre på at ingen pulte ei mindreårig. Det var vel AP-ordføreren vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg