Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, søte dem og. Men schafere blir litt for store etter min smak, pluss de jeg har møtt på har alltid vært så vimsete og voldsomme. Golden er bare perfekt.

Gud se så søtt. Vil bare ta en i fanget å kooooooose.http://www.youtube.com/watch?v=DGaGlpsL__w&feature=related

Sjekk denne, ser veldig ut som den jeg skal få meg.

Ikke at jeg skal trene hunden til angrepstrening, da.

Lenke til kommentar

Så lenge folk ikke vet pølsa inneholder eter de det uansett.

Joda, men hestepølse er ikke julemat. Selv er jeg ikke glad i å spise søte dyr, men smaker det godt kan det Bambi eller Ole Brumm jeg spiser, uten at det har særlig betydning. Hest går fint.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Se denne da. Golden retrievere er ganske så smarte og kvikke også. Vil ha en hund som jeg kan lære triks. Det hadde vært så koselig. http://www.youtube.com/watch?v=uqIc2JIq9JA

Hadde forøvrig en herlig rideøkt med hesten i mårrest. Er bare en helt fantastisk følelse og trave avgårde i nysnøen med en frisk og kvikk som nyter det også. Som han travet på, han fikk holde det tempoet han selv ønsket. Gikk unna. :love:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Golden Retriever, perfekt hund? Å gud, nei. ADHD-bikkjer som er alt for vimsete og lettdistraherte. Er ikkje glad i schäfere heller, eigentleg, sjølv om vi hadde opptil fleire då eg var pittelita. Forskjellen mellem reinrasa og blanding er jo at med ei reinrasa bikkje veit du kva du kan vente deg når det gjeld sjukdom/gemytt og liknande, mens med ei blanding så er det ... vel, du veit ikkje kva du får.

Lenke til kommentar

Gud. Noen som kan sponse hund på meg? helst et hus på landet i samme slengen. For hundens sin skyld.

Massevis av land, stort hus. Bor aleine.

U jelly?

Skal putte opp laaaaaaaaaangt løpebånd til hunden :p

Just to be sure.

Også trene den opp til å ikke gå utenfor porten etterhvert.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ta kontakt med den næraste, så kan de møtest på halvvegen, om nokon dei kjenner bor i nærleiken så kan dei ta med seg dyret, og whatnot. Det meste er mogleg. Og om du betaler omplasseringsgebyr og ei billeg fly/togbillett med dyr, så er det framleis billegare enn ei kvalp frå oppdrettar.

For eksempel kan jo ikkje dette vere umogleg for trønder-folket?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

U jelly?

Vel. Ja. Urettferdig. Du er dritheldig.

Just to be sure.

Vår hund tuslet løs hele tiden han.

Lenke til kommentar

Ikkje for å piss on your parade, men om de vurderer katt/hund/smådyr, kan de kanskje vurdere å adoptere ein som treng ein heim framfor å betale fleire tusenlappar for ein? http://www.fantomplassering.no/, deira lokale dyrebeskyttelse-avdeling, Kattens Vern, det er så monge dyr som treng ein stad å bu. Hjelp deeeei.

Meh, også få en hund med problemer? Nei takk

Ta kontakt med den næraste, så kan de møtest på halvvegen, om nokon dei kjenner bor i nærleiken så kan dei ta med seg dyret, og whatnot. Det meste er mogleg. Og om du betaler omplasseringsgebyr og ei billeg fly/togbillett med dyr, så er det framleis billegare enn ei kvalp frå oppdrettar.

For eksempel kan jo ikkje dette vere umogleg for trønder-folket?

EYH, jeg bor FAEN ikke i trønderlag.

U jelly?

Vel. Ja. Urettferdig. Du er dritheldig.

Just to be sure.

Vår hund tuslet løs hele tiden han.

Jau, det gjør forrige hunden min også. Bare få litt disiplin på den først, også kan jeg tørre å slippe den løs.

Kommer ann på om jeg velger hanhund eller hohund :/

Vil ha en hanhund, for det territoriale. Men en hohund/tispe for enkel trening.

Uansett hvilket kjønn, skal lære den opp til å hente øl til meg ^^

Hunden jeg trente opp er enda i familien. Snart 13-14 år.

Så jeg kan få sosialisert hunden min også før den forrige dauer.

OG lukkke kjøleskapet etter seg.

Ingen flere fjellturer aleine ^^

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...