Mchansern Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvem tar ansvar for å ødelegge pepperkakebyen i år? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvem tar ansvar for å ødelegge pepperkakebyen i år? Trenger du å spørre? Tror jeg henter hund i morgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hvem tar ansvar for å ødelegge pepperkakebyen i år? Vet ikke, kommer meg ikke til Bergen. Endret 11. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ingen interesse av å dra til bergen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Noen som har noen gode sider ang å dressere hunder btw? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Noen som har noen gode sider ang å dressere hunder btw? http://positively.com/ http://animal.discovery.com/tv/its-me-or-dog/victoria-secrets/basic-training/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Noen som har noen gode sider ang å dressere hunder btw? Nei, men vær snill med den, ikke hard. Er du skikket til å ta vare på en hund? Endret 11. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Noen som har noen gode sider ang å dressere hunder btw? http://positively.com/ http://animal.discovery.com/tv/its-me-or-dog/victoria-secrets/basic-training/ Det er jo bare basic, slik taklet jeg når jeg var 10. edit: gypsy, hva tror du? Har dere litt mer avanserte sider, kanskje? Som kan anbefales. Endret 11. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er jo bare basic, slik taklet jeg når jeg var 10. edit: gypsy, hva tror du? Har dere litt mer avanserte sider, kanskje? Kva er du på jakt etter? Trening som i blodspor/agility/dressur/triks/dansing, eller oppdraging av ei hund? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er jo bare basic, slik taklet jeg når jeg var 10. edit: gypsy, hva tror du? Har dere litt mer avanserte sider, kanskje? Som kan anbefales. Vet ikke hva jeg tror. Alkoholisme og dyrehold hører dårlig sammen. Og du har gitt inntrykk av at du drikker ganske tett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Det er jo bare basic, slik taklet jeg når jeg var 10. edit: gypsy, hva tror du? Har dere litt mer avanserte sider, kanskje? Kva er du på jakt etter? Trening som i blodspor/agility/dressur/triks/dansing, eller oppdraging av ei hund? Vanlig oppdragning, litt mer german sheppard aktig. Btw, gypsy: Jeg banket hunden min når jeg var 10, schefær blandet med buhund. (ukastrert hanhund) Nei, ikke egentlig, men hadde INGEN problemer heller. Men german sheppards er litt vanskligere, u know. Skal ikke brukes som jakthund! Det skaffer jeg ny hund til etterhvert. Endret 11. desember 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vanlig oppdragning, litt mer german sheppard aktig. Btw, gypsy: Jeg banket hunden min når jeg var 10, schefær blandet med buhund. Nei, ikke egentlig, men hadde INGEN problemer heller. Men german sheppards er litt vanskligere, u know. Skal ikke brukes som jakthund! Det skaffer jeg ny hund til etterhvert. Vanlig oppdraging er alltid Victoria Stillwell sine metoder eg tilrår. Ho er eit geni, og metodane hennar funkar stort sett på alle hunderasar. Om du skal ha schäfer så betyr det berre meir fokus på at hunden får nok mental og fysisk stimuli, ellers er metodane det same. So there. Tilrår å lese litt i forumene på Positively.com, moglegvis også starte ei tråd eller noko om du lurar på noko, det er mange folk der, med alle moglege rasar og blandingar som stort sett har gode tips. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Vanlig oppdragning, litt mer german sheppard aktig. Btw, gypsy: Jeg banket hunden min når jeg var 10, schefær blandet med buhund. Nei, ikke egentlig, men hadde INGEN problemer heller. Men german sheppards er litt vanskligere, u know. Skal ikke brukes som jakthund! Det skaffer jeg ny hund til etterhvert. Vanlig oppdraging er alltid Victoria Stillwell sine metoder eg tilrår. Ho er eit geni, og metodane hennar funkar stort sett på alle hunderasar. Om du skal ha schäfer så betyr det berre meir fokus på at hunden får nok mental og fysisk stimuli, ellers er metodane det same. So there. Tilrår å lese litt i forumene på Positively.com, moglegvis også starte ei tråd eller noko om du lurar på noko, det er mange folk der, med alle moglege rasar og blandingar som stort sett har gode tips. Kult. Skal sjekke det ut, har oppdratt schæferblanding før så jeg veit det går fint. Jeg lurer bare på hva som er forskjellene mellom "renraset" og blanding. Den jeg skaffer er med stamtavle ofc. Så var det å rydde bort ledninger og slike ting... x_X Hund som alltid følger meg rundt, i garasjen, på bilturer, bondearbeid etc edit: så er det bare å lære opp familien.. da. Ikke mate den med menneskemat, dvs at den ikke blir feit. Uansett hvor mye plass den har å springe på og jeg går i tillegg med den. Kastrere den vettu, da blir den feit og lat Endret 11. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hva som er forskjellen på renraset og blanding..? Jeg skulle gjerne hatt en hund. Jeg er oppvokst med verdens beste hund. Han var bare helt fantastisk. Verdens snilleste og beste. Helt spesiell var han. Endret 11. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er veldig koselig med en veldressert hund som er en perfekt companion. Men det krever endel jobbing fra din side så ikke bikkja flyr rundt i huset og pisser og driter hele dagen. Jeg har vokst opp med bikkjer rundt meg så og si. Har ikke hatt noe hund de siste 10 årene siden jeg flyttet sørover for meg selv, men møter alltid hundene til tante og onkel når jeg besøker familien i jula/påsken. Stillwell sine metoder ser ut til å funke bra, cesar milan også, selv om han bruker mere psykologi på eierne enn hundene selv. Det er alltid eieren som er problemet med en "gal" hund. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva som er forskjellen på renraset og blanding..? Jeg skulle gjerne hatt en hund. Jeg er oppvokst med verdens beste hund. Han var bare helt fantastisk. Verdens snilleste og beste. Helt spesiell var han. Det er det jeg prøver å finne ut av. Alle hunder er forskjellige, ja. Det er veldig koselig med en veldressert hund som er en perfekt companion. Men det krever endel jobbing fra din side så ikke bikkja flyr rundt i huset og pisser og driter hele dagen. Jeg har vokst opp med bikkjer rundt meg så og si. Har ikke hatt noe hund de siste 10 årene siden jeg flyttet sørover for meg selv, men møter alltid hundene til tante og onkel når jeg besøker familien i jula/påsken. Stillwell sine metoder ser ut til å funke bra, cesar milan også, selv om han bruker mere psykologi på eierne enn hundene selv. Det er alltid eieren som er problemet med en "gal" hund. Hmm, jau jau. Jeg tok nærmest vare på hunden og dresserte den selv. Skulle bare litt disiplin til. Ikke være urolig, ikke være usikker etc, basic ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vil ha golden retriever. De brune øynene lyser bare godhet. Bundy: En blanding er jo en blanding mellom to (eller flere) raser. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Bundy: En blanding er jo en blanding mellom to (eller flere) raser. Duh. Men jeg tenker ang oppdrett og generel oppførsel mellom raser. edit: tenkte retriver jeg også, meeeeen.. Alt for søt Endret 11. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hva skjedde med hestene du aldri ble kvitt? Julepølse? Endret 11. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hæ? Kan ikke avskrives pga søthet Er jo flotte hunder! Når man snakker om søtt. http://www.youtube.com/watch?v=jrNXUbD53Mg Blir litt tussete av og se på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg