Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er jo ikke det han vil mobbe henne for da. Hadde du likt å bli mobbet for å miste jomfrudommen din til en stygg fyr hvis du gikk og angret som helvete? ^^ Sto ikke noe om at hun angrer. Og det at han nevnte det og gjorde det til en del av "greia" gjør det..eh..jah.. morsomt. Veldig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er jo ikke det han vil mobbe henne for da. Hadde du likt å bli mobbet for å miste jomfrudommen din til en stygg fyr hvis du gikk og angret som helvete? ^^ Alltid moro å mobbe folk for det Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du mobber henne fordi hun er feit og? xD Ja, jøss, må jo det Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hehe joda, hun tar det med godt mot! Egentlig inspirerer jeg ho bare til å slanke seg, så det jeg gjør er en bra ting Go go go! Det er alltid kult å ha det gøy på andre sin bekostning Endret 3. mars 2008 av Equerm Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du mobber henne fordi hun er feit og? xD Ja, jøss, må jo det Slike ting er jo alltid kjempegøy. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Go go go! Det er alltid kult å ha det gøy på andre sin bekostning Hehe, ja det er det, man kommer selvfølgelig til et sted hvor det ikke er morsomt lenge.. Men la oss håpe vi er langt derfra enda Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 jeg er kvalm, betyr det at jeg er gravid? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) P: Kjør på til det ikke er morsomt lenger Way, ny linje i signaturen ^^ edit: pepsico: Ja, det betyr det? Når skal jeg begynne med bidrag til deg og barnet? Endret 3. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 jeg er kvalm, betyr det at jeg er gravid? Ja, og siden du ikke er gift så kommer du og horungen automatisk til helvette! P: Kjør på til det ikke er morsomt lenger Seffers Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 jeg er kvalm, betyr det at jeg er gravid? BEBI Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 P mobber ikke meg for å være feit o_O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 P mobber ikke meg for å være feit o_O Det er fordi du ikke er det. Ikke krangel. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) pepsico: Ja, det betyr det? Når skal jeg begynne med bidrag til deg og barnet?Etter dna-testen Ja, og siden du ikke er gift så kommer du og horungen automatisk til helvette!reit! BEBI Endret 3. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Når skal jeg begynne med bidrag til deg og barnet?Etter dna-testen Så du har sexet med flere enn meg? Og jeg som trodde det var noe mellom oss.. Det er slutt! Jeg vil aldri se deg igjen! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Så du har sexet med flere enn meg? Og jeg som trodde det var noe mellom oss.. Det er slutt! Jeg vil aldri se deg igjen! I'm a slut. Jeg har sexet hele DNFK, og det bare før frokost igår!.. Og nei, du slår ikke opp med meg, det er jeg som slår opp med deg! uffda, du er dumpaa Endret 3. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 I'm a slut. Jeg har sexet hele DNFK, og det bare før frokost igår!.. Og nei, du slår ikke opp med meg, det er jeg som slår opp med deg! uffda, du er dumpaa Dude, we didn't bump uglie's... Jeg er ikke faren! Ikke til ditt barn ihvertfall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg innrømmer det, det er meg som er faren. :\ Jeg løy da jeg sa jeg gikk på pillen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg innrømmer det, det er meg som er faren. :\Jeg løy da jeg sa jeg gikk på pillen. Hvordan kunne du?! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Skjer a folkens? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvordan kunne du?! Ho skal håve inn penger på barnebidrag og selge brukte p piller. Eple, du husker den nyheten eller den tingen jeg skulle si til deg som jeg ikke ville si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg