Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen.. jeg burde legge meg.

Jeg også. Ikke sitte og glo på NRKs nett-TV, men om ikke annet har jeg fått sett alt jeg har gått glipp av av Bare Egil, Dama til og Teenage Boss. Senere i dag skal jeg ta for meg siste halvdel av sesong 10 av Trygdekontoret. Woop. ^^

På tide å ta en The Julekalender og Julefergå-maraton også, føler jeg.

Og muligens lese "Julemysteriet" av Jostein Gaarder igjen. Pleide å lese den hver desember før i tiden, savner det litt.

Lenke til kommentar

Det er slitsomt å legge seg/ alkoholen vil ikke at jeg skal legge meg/ jeg sitter så godt at jeg ikke gidder å gå helt til soverommet/ det har oppstått en rift i tid-rom-kontinuiteten/ jeg er en eddie i tid-rom-kontinuiteten/ jeg er så trøtt at jeg er sikker på at jeg kommer til å sovne og ramle ut av vinduet på tur til soverommet.

Velg et svar som gjør deg glad :D

Lenke til kommentar

Aww, du vil gjøre meg glad. :p

Vel, med tanke på at dama di tydeligvis har fått i seg en del alohol er det vel sikkert alternativ to!

Likte rift-alternativet best, håper det er den som er riktig. =D

Jeg velger å la deg leve med håpet.

Jeg burde vel snart sjekke om Linda fortsatt lever. :ermm:

Lenke til kommentar

Anyways, driver enda å ser på leiligheter i Narvik Eller Trondheim(mest fordi der kjenner jeg allerede folk).

Bo langt ute på landet er jo også digg på noen måter, spille med anlegget på fullguffe slik at hele huset rister hele natta uten at noen reagerer :p

Deadmau5 <3

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...