Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Joda, er så ærlig av meg jeg ^^ Spør meg om no flaut så skal jeg bevise det. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kjønnsykdom er ikke flaut. Kommer egentlig ikke på noe som er flaut. Men jeg kan jo spørre om noe for det. Har du hatt A**LSE*? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Har aldri opplevd det "sex på julebordet" opplegget alle snakker om. På våre julebord sitter alle pent og pyntelig og spiser og drikker i kantina, og peker og ler av dansken som alltid blir dritings og plager folk, eller trøndern som alltid blir full og må spy. Skjer liksom aldri noe sånt. Også uka etter har man det litt moro med ting som "hahah du sovna i dusjen i garderoben og så kom kjæresten og henta deg kl 23 lolz" Endret 10. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Nope. Virker særdeles lite fristende, så blir nok ikke prøvd ut heller. Nå hørtes jeg prippen ut 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har ikke noen EKSTREMT sterk trang til å henge med folk fra jobb utenom arbeidstiden heller. Ser dem jo 8 timer om dagen, 5 dager i uka allerede. Det holder i massevis. De er ikke bedre å være med fordi de er dritings. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Revy? Hva? Drar folk på revy? Å jada, russerevy i alle fall! Alltid like morsomt å se kidsa kopiere all kullene før dem og kalle det originalt, for så å legge til et og annet nummer som skiller seg litt ut. Jeg ser frem til hetsing av de fra den andre siden av elva mens en eller annen sullik synger "For hainnj har kjøpt sæ ny trakto-ooor, rau å blank Zetor med lastapparat ..." og til å se småguttene strippe ned til nettoen. Det har vært standard på alt sånt så lenge jeg kan huske. Det er dessverre få som har gjort som kullet vårt gjorde, vi hengte ut bimboene. De ble uthengt så ille at de gikk til rektor og klagde oss inn. Follorussen? Jeg var svartruss på "yrken", så ingen revy der Svartrussen på pHollo Hvorfor kaller dere det Phollorussen? Skolen "heter" jo Follo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fordi det er GANGSTA Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg kan fly, jeg kan se de røde ånder sirkulerer. Jeg kan føle universet rundt meg, jeg kan se inn i fortiden og fremtiden og ikke minst; NÅTIDEN Jeg hadde en spirituell opplevelse i dag. Be afraid, be very afraid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Er det noe nytt, bytex? Dette er velkjent fakta. Noe som er morsomt, er at de røde ånder advarte meg mot at du skulle poste et bilde, men de sa ikke hvilket! Pic related, i'm stylin' on you! edit: AWWWW YEEEE Endret 10. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvorfor kaller dere det Phollorussen? Skolen "heter" jo Follo. Follo kan forveksles med den på Østlandet. Ellers har jeg ingen annen grunn enn at rødrussen på tidlig 90-tall skrev det sånn, og siden har jeg gjort det også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Gud er glad i oss Så min kjærlighet teller ikke lengre? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg fant nettopp ut at katta mi gulpet opp ett noe fordøyd dyr midt over alt jeg har på rommet jeg bruker når jeg er hos foreldrene mine. Noe så utrolig ekkelt. Hun er jo ikke engang velkommen inn på det rommet! /rant over Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Lurer på om jeg skal blogge om revyen, eller bare laste opp filmene til Vimeo og dele dem på Facebook ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Så min kjærlighet teller ikke lengre? Sammenlignet med Guds? Selvfølgelig ikke Gud er jo superduperawesomekul. Jeg fant nettopp ut at katta mi gulpet opp ett noe fordøyd dyr midt over alt jeg har på rommet jeg bruker når jeg er hos foreldrene mine. Noe så utrolig ekkelt. Hun er jo ikke engang velkommen inn på det rommet! /rant over Usjda.. katta vår pleier å drepe mus, spise alt bortsett fra magesekken, for å så gjemme de på diverste steder rundt omkring i huset. Kjempekkelt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har noen noen gang prøvd kylling, ris og banan? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Sånn sett er jeg glad jeg ikke har dyr. Samt at man slipper depresjonen når de dør. Jeg husker hvor lei meg jeg ble da gullfisken min døde etter 4,5 år. Og hvor deppa jeg ble da jeg oppdaget at nabokatta hadde gravd opp graven hans. Begravde ham rimelig dypt, i en pappeske som vi dekte med steiner og slikt for at ingen skulle komme til. Satte opp et lite kors og greier ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Gi meg tips til julegave til meg selv. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg