chairgame Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Revy? Hva? Drar folk på revy? Å jada, russerevy i alle fall! Alltid like morsomt å se kidsa kopiere all kullene før dem og kalle det originalt, for så å legge til et og annet nummer som skiller seg litt ut. Jeg ser frem til hetsing av de fra den andre siden av elva mens en eller annen sullik synger "For hainnj har kjøpt sæ ny trakto-ooor, rau å blank Zetor med lastapparat ..." og til å se småguttene strippe ned til nettoen. Det har vært standard på alt sånt så lenge jeg kan huske. Det er dessverre få som har gjort som kullet vårt gjorde, vi hengte ut bimboene. De ble uthengt så ille at de gikk til rektor og klagde oss inn. Follorussen? Jeg var svartruss på "yrken", så ingen revy der Endret 10. desember 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg som akkurat skulle ta patent på en genial kortholderdesign, så finnes det alt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Alt du tenker og tror, har blitt tenkt og trodd før. Du er en kopi av noen som har levd tidligere, og uansett hva du gjør, vil du bli husket som en kopi. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg som akkurat skulle ta patent på en genial kortholderdesign, så finnes det alt. konvolutt? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) @Slimda Takk Hva nå da...? Hva skal man ønske seg til over 2k? Vil egentlig ikke ha noe, men om noen tvinger meg til at de skal kjøpe noe til over 2k mener jeg... @Tsjuden Hehe, nei det har jeg visst en stund fantes Men sånn at hver kortlomme har hver sin glider som man bare dytter litt opp så kommer det kortet du skal ha opp. Sier seg selv at noen andre har funnet opp det før da, selvom jeg er aldri så smart. Endret 10. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 @Slimda Takk Hva nå da...? Hva nå? Enkelt. Gjør det du selv vil, uten å tenke på om det har blitt gjort før eller ei. Ikke la noe holde deg tilbake. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 God ettermiddag! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvilken kanal vises NHL på? Trodde det var ESPN men har ikke blitt vist en eneste kamp der ennå. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hmmm, sitter å ser på Lost, har kommet til sesong 2. Bare lurte på om når jeg er ferdig med alle sesongene, om det er en eller annen avsluttning eller en teit cliffhanger. Liker å tro at til slutt så blir alt oppklart. Så ikke kom med noen spoilers, please =) Endret 10. desember 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Så vidt jeg har skjønt blir alt oppklart, så det skal ikke være et prooblem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har ikke sett hele greia selv, så jeg er ikke 100% sikker. Men rundt 94%. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Revy? Hva? Drar folk på revy? Å jada, russerevy i alle fall! Alltid like morsomt å se kidsa kopiere all kullene før dem og kalle det originalt, for så å legge til et og annet nummer som skiller seg litt ut. Jeg ser frem til hetsing av de fra den andre siden av elva mens en eller annen sullik synger "For hainnj har kjøpt sæ ny trakto-ooor, rau å blank Zetor med lastapparat ..." og til å se småguttene strippe ned til nettoen. Det har vært standard på alt sånt så lenge jeg kan huske. Det er dessverre få som har gjort som kullet vårt gjorde, vi hengte ut bimboene. De ble uthengt så ille at de gikk til rektor og klagde oss inn. Follorussen? Jeg var svartruss på "yrken", så ingen revy der Svartrussen på pHollo er stort sett uglesett og får liksom ikke være med på revyer og når det planlegges fester og slikt. For de er jo ikke "ordentlige" russ. -_- Fikk det samme peset da jeg var blåruss i '04, men da jeg var rød i '07, fikk jeg være med på alt. Jeg er positivt overrasket over at de ikke sang Too Far Gone, de var rimelig kreative, hadde god koreografi på dansingen, brukte nyere musikk, bl.a. Skrillex og div. electro house / dubstek, husbandet fra musikklinja gjorde som alltid en god jobb og strippinga hadde en kreativ vri, ved at det begynte med damer, i stedet for en bunch med skinny gutter som strippa ned til tangaen til "You Sexy Thing" e.l. Disse brukte "You can leave your hat on", strippa ned til nettoen og kasta hattene i det lyset gikk av. Jeg har masse bleike og barbiebrune gutteromper brent inn på netthinna nå. I tillegg hadde de mange morsomme sketsjer og en hyllestsang til lærerne. Kjente igjen flere av dem (lærerne altså, kidsa var det fem jeg kjente igjen siden de har gått i klasse med minstesøss siden barneskolen). Var virkelig bra, bra nok til å gi dem terningkast fem. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 P(J)ulebord tonight. Wish me luck Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 P(J)ulebord tonight. Wish me luck Der der er Breezer, er der håp. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Alt du tenker og tror, har blitt tenkt og trodd før. Du er en kopi av noen som har levd tidligere, og uansett hva du gjør, vil du bli husket som en kopi. Ha en fin dag. NÆHÆI, I'm a special kid!! P(J)ulebord tonight. Wish me luck Ikke ta med deg for mange kjønnsykdommer hjem, det er kjedelig. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Nei, det er mye lettere i Thailand. EDIT: Snakker du av erfaring btw? Endret 10. desember 2011 av BreezerBoyToy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Neei, det kan jeg faktisk skryte på meg at jeg ikke gjør Ikke noe julebord på meg i år forresten, men blir et forsinka nyttårsbord med klassen i januar Endret 10. desember 2011 av _Hedvig 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Men du hadde vel ikke sagt ja her om det hadde vært tilfelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg