InsertNumLock Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Norwich - Newcastle 4-0 Edit: mente jessica biel.. Endret 10. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Føffaen så vondt du vil meg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Har Taylor i forsvar på fantasy, har i grunn tro på storseier til Newcastle. Endret 10. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Storseier til Newcastle. Hohoh! Nei, om det blir seier blir det med max et mål. Men har virkelig ikke trua på seier. Og Jessica Biel er kjedelig, stusselig og døll. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Udyret i Ba våkner til live i morgen. Ny hattrick. Føler det på lilletåa. Er forøvrig enig i Biel. Dette er dame!! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 He. Jeg har fått meg en stalker på Kvinneguiden som slenger dritt til meg i hver eneste tråd nesten ^^ Kult. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Haha, fy faen! Hva er det der?! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Dette er dame!! bilde Hu var søt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) He. Jeg har fått meg en stalker på Kvinneguiden som slenger dritt til meg i hver eneste tråd nesten ^^ Kult. Rapportert? Haha, fy faen! Hva er det der?! Kresen du skulle være da.. Endret 10. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) He. Jeg har fått meg en stalker på Kvinneguiden som slenger dritt til meg i hver eneste tråd nesten ^^ Kult. Hahaha... få se! Elsker kvinneguiden, et forum med sinnsykt mye gull! Forøvrig enig med bruttern i hu dama over her for en gangs skyld. Endret 10. desember 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg er også enig med Necros x2. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) He. Jeg har fått meg en stalker på Kvinneguiden som slenger dritt til meg i hver eneste tråd nesten ^^ Kult. Hahaha... få se! Elsker kvinneguiden, et forum med sinnsykt mye gull! her og her f.eks. Og flere, men noen har blitt sletta allerede Mange flere av samme sorten, sånne korte spydige ting. Er av en AnonymBruker, så kan jo være flere forskjellige, men mistenker det er samme siden skrivestilen er helt lik hele tiden, og h*n ALLTID er der etter at jeg poster et innlegg. Særlig hvis det er i bildetråden. Jeg føler meg nesten litt beært ^^ Endret 10. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kresen du skulle være da.. Mjeh. Er jo ikke det. Er bare glad i flotte jenter. Nå snakker vi. Aaaaah! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Rapportert? Meh, er jo underholdning Det siste bildet ditt creepa meg ut no jævlig forresten :!: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Nå snakker vi. Aaaaah! Det er ikke ofte jeg sier dette, så du burde føle deg privilegert, men jeg er faktisk enig med deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 her og her f.eks. Og flere, men noen har blitt sletta allerede Mange flere av samme sorten, sånne korte spydige ting. Er av en AnonymBruker, så kan jo være flere forskjellige, men mistenker det er samme siden skrivestilen er helt lik hele tiden, og h*n ALLTID er der etter at jeg poster et innlegg. Særlig hvis det er i bildetråden. Jeg føler meg nesten litt beært ^^ En gamme eks eller en du har friendzoned kanskje? Forøvrig: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Kresen du skulle være da.. Mjeh. Er jo ikke det. Er bare glad i flotte jenter. Nå snakker vi. Aaaaah! Enig i begge, men klarer liksom ikke å sette fingeren på hva det er med Kate Upton. Rapportert? Det siste bildet ditt creepa meg ut no jævlig forresten :!: Prøver du å ha stirre konkurranse så vinner du hver gang :!: Endret 10. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 En gamme eks eller en du har friendzoned kanskje? Tviler Og sist var det jeg som ble friendzoned -.- Hvem er det? Ho var jo fin. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er ikke ofte jeg sier dette, så du burde føle deg privilegert, men jeg er faktisk enig med deg. Med andre ord har du ikke 100% ræva smak. Bra for deg, gutten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg