Equerm Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hei Equerm! Hvordan er livet i afrika? Heisann clvn! Afrika er kult, sol og greier. Jeg har tilogmed fått tan og greier Ellers lærer jeg veldig mye om databasesystem som jeg ikke kunne fra før, så alle MySQL kiddies kan bare gå å legge seg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 nei... fikk ikke det... gjorde godt inntrykk på farmoren til Nora da (tror jeg) sitter på jobb, og gjør meg klar til og ringe Det er jo nesten bedre anvendt tid det Jeg sitter å på jobb.. og så er vi underbemannet og så ringte det en dude som må ha infosoft installert på PC-en.. et program jeg aldri har installert før... Vet ikke hvor det ligger på serveren engang Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Daaa var Nie på skolen, ja. x) Og hun kjeder seg muffinkake mye, for tenk. Endret 3. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hei Equerm! Hvordan er livet i afrika? Heisann clvn! Afrika er kult, sol og greier. Jeg har tilogmed fått tan og greier Ellers lærer jeg veldig mye om databasesystem som jeg ikke kunne fra før, så alle MySQL kiddies kan bare gå å legge seg Jeg misunner deg DB-opplæringa og varmen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg sitter å på jobb.. og så er vi underbemannet og så ringte det en dude som må ha infosoft installert på PC-en.. et program jeg aldri har installert før... Vet ikke hvor det ligger på serveren engang Den ligger på venstresiden under den gule mappen Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Den ligger på venstresiden under den gule mappen Nei, den lå på 001, men installen er litt rar, så jeg kan ikke ta den uten at jeg har en der til å guide meg igjennom den. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 @ school I boored --, Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Daaa var Nie på skolen, ja. x)Og hun kjeder seg muffinkake mye, for tenk. Du kjeder deg ivartfall ikke ett helt brød Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du kjeder deg ivartfall ikke ett helt brød Nå gjør hun det. Hun har til og med en gøy oppgave. Men får hun gjort noe på den? Neida. For den boken hun ikke husker en dritt fra men skal skrive om ligger i leiligheten. -.- Er ikke noen som vet om en blogg der man fritt kan forandre designet selv? Altså, ikke bruke en av de forhåndsdefinerte greiene? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Mattetime atm. Vi driver å jobber med regneark på data, men jeg gidder ikke følge med uansett ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er ikke noen som vet om en blogg der man fritt kan forandre designet selv? Altså, ikke bruke en av de forhåndsdefinerte greiene? Ja, men du må kunne HTML/CSS ganske greit for å fikse det. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er det stygt av meg å mobbe en jente pga ho mista jomfru dommen til en person som ikke er så veldig kjekk? Ho er ikke særlig pen heller da... Og litt feit.. Aaah, who care's, it fucking funny! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Nå gjør hun det. Hun har til og med en gøy oppgave. Men får hun gjort noe på den? Neida. For den boken hun ikke husker en dritt fra men skal skrive om ligger i leiligheten. -.- Du får annskaffe fotografisk minne eller noe da Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er det stygt av meg å mobbe en jente pga ho mista jomfru dommen til en person som ikke er så veldig kjekk? Ho er ikke særlig pen heller da... Og litt feit.. Aaah, who care's, it fucking funny! Det er vel kanskje ikke spesielt morsomt? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Det er vel kanskje ikke spesielt morsomt? Det at hun er feit og lite pen er jo morsomt, da. Kjeeempe. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Det er vel kanskje ikke spesielt morsomt? Hehe joda, hun tar det med godt mot! Egentlig inspirerer jeg ho bare til å slanke seg, så det jeg gjør er en bra ting Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Det at hun er feit og lite pen er jo morsomt, da. Kjeeempe.Er jo ikke det han vil mobbe henne for da. Hadde du likt å bli mobbet for å miste jomfrudommen din til en stygg fyr hvis du gikk og angret som helvete? ^^ Egentlig inspirerer jeg ho bare til å slanke seg, så det jeg gjør er en bra ting Du mobber henne fordi hun er feit og? xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er det stygt av meg å mobbe en jente pga ho mista jomfru dommen til en person som ikke er så veldig kjekk? Slemt er det uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg