Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ser den, ser den. Nå er jo jeg dessverre så godt som gift, men jeg har søte venninner her! Var selvsagt det jeg tenkte på. Det er mange søte jenter på bildene du dukker opp i. Jeg vet om en som har bursdag Jeg óg! Hun heter Ida! Det er visst en språkbarriere her. Men om det omhandler noe som oppsto før tidlig 90-tall er det bare å glemme det. Bugg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Skulle ikke du til Melhus? Nei, hvor er det? Har bodd her i over et år nå, og kommer nok til å bli her en stund fremover Kommune utenfor Trondhjem. Trodde du skulle til Støren eller Gauldal eller noe sånt med en kompis som sku gå skole der, og du skulle gå i Trondhjem. Mulig det var broren din i stedet, eller noen helt andre. Jeg vet om en som har bursdag Jeg vet om seks. Minst to av dem er på forumet også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg óg! Hun heter Ida! Hallo, du må ta på deg bursdagsanvar. Da kan du jo gjøre hva du vil i hele dag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Ser den, ser den. Nå er jo jeg dessverre så godt som gift, men jeg har søte venninner her! Var selvsagt det jeg tenkte på. Det er mange søte jenter på bildene du dukker opp i. Lol, seff. ...og grattis med dagen, forresten! Jeg spiste Bugg i går! Endret 9. desember 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hallo, du må ta på deg bursdagsanvar. Da kan du jo gjøre hva du vil i hele dag Jammen... Jeg har jo gjort alt jeg vil gjøre i hele ååår! Hva er så en dag ekstra? Lol, seff. ...og grattis med dagen, forresten! Takk! Jeg visste faktisk ikke at du hadde fått deg en koselig partner. Gratulerer i retur Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Døøh........... Nå begynner Graham Norton :D Og Robin Williams er med!! Weeee Endret 9. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Takk takk, innrømmer selv at det er ganske trivelig. Det eneste jeg har sett på TV de siste tre månedene har vært Amalies Jul. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Takk takk, innrømmer selv at det er ganske trivelig. aha, 25 november. Da er ikke jeg så fryktelig på etterskudde likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nå fikk jeg sånn plutselig lyst til å se Ghost in the Shell ... Wow ... Fikk nettopp vite at en i WoW-guildet mitt er død. :/ Jeg trodde bare han hadde slutta å spille ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ghost in the Shell prøvde jeg å se. Ble lei. Ikke min type film, tydeligvis. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er helt umulig å respektere folk som ikke elsker Ghost in the Shell. Undermennesker, hele gjengen. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er helt umulig å respektere folk som ikke elsker Ghost in the Shell. Undermennesker, hele gjengen. Kjenner følelsen. Såklart, du er blant disse undermenneskene. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Nei. Jeg elsker Ghost in the Shell. Det er som sagt de som ikke elsker Ghost in the Shell som er undermennesker. Sånn som f.eks du, kjære. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har ingen formening om Ghost in the Shell, har aldri sett den. Though, når jeg ser på beskrivelsen av filmen på imdb, så har jeg mine tvil. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har digga den helt siden før jeg visste hva det var, takket være musikkvideoen til Wamdue Projects "King of my Castle". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er helt umulig å respektere folk som ikke elsker Ghost in the Shell. Undermennesker, hele gjengen. Hver sin smak sier nå jeg. Filmen er sikkert kjempegod, men det er ikke på langt nær min smak når det kommer til film. Har prøvd begge filmene og begge seriene jeg har fått tak i, og samme resultat der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Dette skjer når en sauebonde med LED-lys kjeder seg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Haha, den er fantastisk ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Tjohei, hvor det går. Endret 10. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg