Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg vil si at Stavanger byen å bo i, Trondhjem er ikke grønn nok, men hver sin smak. Det er fint i Stavanger, og pen dialekt, men når fortsatt ikke opp til Trondheim. Hver sin smak. Det er ikke nok vann i Trondhjem. Nidelva er jo grei nok, men det holder ikke for min del. Litt vanskelig å gå tur rundt er den også. Også har Stavanger Cardinal med sine femhundre og ørten ølsorter. Og deler av slekta mi. Oda, sjekk OKCupiden din. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg skal enda mindre til Oslo. Der har jeg jo allerede bodd 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei på deg, Slimda! Wie geht's osv.? Og Bergen er fin, den. Hadde såklart satt pris på om snøen ikke hadde regnet bort etter et døgn, men ellers er alt tipp topp. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er ikke kult å bo i by før det er minst 5 millioner innbyggere der. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fikk 10,500kr fra lønnsgarantifondet i dag, og får 13,500kr på lønning i morgen. Jeg er kun 17 år. Life is good. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg skal enda mindre til Oslo. Der har jeg jo allerede bodd Flink pike. *klappe på hodet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Ja? Er du helt 90-tallzkid eller?? Bugg for en 50-øring er jo flotters. Bugg er tyggegummi i ulike smaker. Tror det var det siste varen som kostet kun 50 øre. Endret 9. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei på deg, Slimda! Wie geht's osv.? Endelig blitt voksen gutt nå, så vurderer å dra på vandring over land og strand på jakt etter hustru. Hva er adressen din? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bergen er Byen. Jeg spyr i vinkel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Endelig blitt voksen gutt nå, så vurderer å dra på vandring over land og strand på jakt etter hustru. Hva er adressen din? Vil du ta meg til din hustru Slimda? Vi bor nære hverandre, og jeg kan utføre en rekke operasjoner for at du skal få oppfylt dine behov. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Stord er stedet, kan velge fritt om jeg vil dra til Stavanger, Bergen eller Haugesund. Alle tre stedene er fra 1-2 timer unna så Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vil du ta meg til din hustru Slimda? Vi bor nære hverandre, og jeg kan utføre en rekke operasjoner for at du skal få oppfylt dine behov. Beklager, men jeg liker bare all-natural piker. Operasjoner og plastikk og sånt er, som de sier på engelsk, Major turnoff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bugg mente jeg. Bugg? Relansert i disse dager til og med, så du har ingen unnskyldning for å ikke vite hva det er. Så klart, den relanserte utgaven kommer ikke i nærheten av den originale, men det skjer jo med alt som blir relansert. :< Stord er stedet, kan velge fritt om jeg vil dra til Stavanger, Bergen eller Haugesund. Alle tre stedene er fra 1-2 timer unna så Skulle ikke du til Melhus? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei på deg, Slimda! Wie geht's osv.? Endelig blitt voksen gutt nå, så vurderer å dra på vandring over land og strand på jakt etter hustru. Hva er adressen din? Ser den, ser den. Nå er jo jeg dessverre så godt som gift, men jeg har søte venninner her! Bergen er Byen. Jeg spyr i vinkel. Hei, Lena. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg vet om en som har bursdag Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bugg mente jeg. Bugg? Relansert i disse dager til og med, så du har ingen unnskyldning for å ikke vite hva det er. Så klart, den relanserte utgaven kommer ikke i nærheten av den originale, men det skjer jo med alt som blir relansert. :< Stord er stedet, kan velge fritt om jeg vil dra til Stavanger, Bergen eller Haugesund. Alle tre stedene er fra 1-2 timer unna så Skulle ikke du til Melhus? Nei, hvor er det? Har bodd her i over et år nå, og kommer nok til å bli her en stund fremover Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ja? Er du helt 90-tallzkid eller?? Bugg for en 50-øring er jo flotters. Det er visst en språkbarriere her. Men om det omhandler noe som oppsto før tidlig 90-tall er det bare å glemme det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ja? Er du helt 90-tallzkid eller?? Bugg for en 50-øring er jo flotters. Det er visst en språkbarriere her. Men om det omhandler noe som oppsto før tidlig 90-tall er det bare å glemme det. http://no.wikipedia.org/wiki/Bugg_%28tyggegummi%29 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Beklager, men jeg liker bare all-natural piker. Operasjoner og plastikk og sånt er, som de sier på engelsk, Major turnoff. Your loss! Jeg vet forresten heller ikke hva "bugg" er for noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg