Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva som er galt med iphone? dem virker så kjekke. Kan jo sitte og surfe på både diskusjon og fb med dem. Greit hvis man kjeder seg og er stuck på jobb eller noe. Det er selskapet bak jeg ikke liker. Det finnes drøssevis med smarttelefoner som gjør samme jobben. Når du først har Slimda i drømmene dine må du finne på no litt mer spennende med ham da Interessant. Har du eksempler? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 I deira forsvar: Det er Trine Grung. Edit: Feil fotballfrue. Oh well. Ingen fan av Fotballfrue, men måten de holder på i tråden der er helt sinnsykt. Interessant. Har du eksempler? Ingen som egner seg som offentlig lesning Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ingen som egner seg som offentlig lesning Eg likar. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 send på pm også forteller du på skype etterpå slimda Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvor kan jeg finne en liste over alle låtene idoldeltagerne har sunget? leter etter en sang. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 internett sorry jeg har ikke sett noe fra idol sia kurt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fant det sjøl. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Gah. kjeder meg.. såpass ille at jeg spiller inn mine egne versjoner av Disneysanger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Og de har du selvsagt tenkt å legge ut her ja? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva med alle oss andre som kjeder oss da :< Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 kom igjen nå. dra en sjur! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Gah. kjeder meg.. såpass ille at jeg spiller inn mine egne versjoner av Disneysanger. Merkelig at du skulle si det, satt nettopp og hørte gjennom masse Disney sanger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Hva med alle oss andre som kjeder oss da :< Det hadde unektelig vært god underholdning. kom igjen nå. dra en sjur! Har Sjur syngeklipp? Haha Merkelig at du skulle si det, satt nettopp og hørte gjennom masse Disney sanger. Disney er digg Det er video av meg som synger på FHS-avslutninga på Facebook Blir overdøva litt av hu jeg synger med Endret 9. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Film anbefalinger til en kjekk gutt på snart 20? (Orker ikke spørre i anbefalings-tråden, tar så fett lang tid å å svar) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 En film av meg, selvfølgelig. Neida. Hva er du ute etter? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Trainspotting! Spesielt bra for kjekke gutta. Endret 9. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Ute etter noe Action/Thriller/Mystery, innenfor en av de kategoriene ihvertfall EDIT: Trainspotting! Spesielt bra for kjekke gutta. Blir for gammal, jeg er ganske sær når det gjelder filmer som er lagd før 2000 Endret 9. desember 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Uten å ane hva du liker og i mangel på bedre forslag; Limitless Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Uten å ane hva du liker og i mangel på bedre forslag; Limitless Limitless er sett! Meget bra film syntes jeg, veldig underholdende og spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg