Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Aah, KG.. det er så mye vanvittig dumt der, men likevel klarer jeg ikke å avslutte medlemskapet mitt der Den her er jo også fin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jenter azz. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vedder på at det er noen troll i fra diskusjon.no Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hehe..det er som southpark-episoden om facebook, der foreldrene til ungene klikka når ungene ikke godta friend requesten deres. "So Kyle..we're not friends? You're my son but you're clearly saying we are not friends anymore".."Fuck you,dad." 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 South Park har noen geniale satiriske episoder der de ser på dagens samfunn. Det skal de ha. ''Haareclub for men'' hahaah Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 De heier på lag. Basket og am. Fotball i hovedsak. PepsiCo holder vel på med det, eller? Woo! Ny Bones-episode! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Grr... irritert på bilspillet - alle bilene krasjer meg ut! GRR! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Heh, her mekker jeg hjemmelaga pizza med masse snadder og greier, men orker jeg å spise mer enn ett stykke? Neida. Halve pizzaen står nå på et fat i kjøleskapet, innpakket i plastfolie. Ja ja, har nå kveldsmat og frokost om ikke annet, og kan nå kose meg med pils mens jeg gjør minstesøss noen småtjenester. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Setter på noe Miley Cyrus, tar litt PCP og dreper en hore. Det er jo fredag for faen. Neida. Skal ikke sette på Miley Cyrus LOL. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Heh, her mekker jeg hjemmelaga pizza med masse snadder og greier, men orker jeg å spise mer enn ett stykke? Neida. Halve pizzaen står nå på et fat i kjøleskapet, innpakket i plastfolie. Ja ja, har nå kveldsmat og frokost om ikke annet, og kan nå kose meg med pils mens jeg gjør minstesøss noen småtjenester. Du lager pizza hver fredag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du bor sammen med hele familien din, men det høres ut som du bor alene. Jeg lager pizza. Jeg kom meg ikke opp til kurset i dag. Jeg går og handler. Finnes ikke de andre bortsett fra i hodet ditt, da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Yes, endelig Idol! Og Vegard synger Avenged Sevenfold! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Så en ræva vokalist synger en ræva sang fra et ræva band. Dette er tingenes tilstand, dere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Han var kjedelig å høre på i dag. Men stemmen hørtes ganske mye bedre ut nå enn forrige freadag. Skulle valgt en bedre låt. Endret 9. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Han var kjedelig å høre på i dag. Men stemmen hørtes ganske mye bedre ut nå enn forrige freadag. Skulle valgt en bedre låt. Jenny vinner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Hun burde vinne hvertfall. Hun er tusen hakk over de to andre. Endret 9. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Kvinneguiden - der det er helt normalt å bruke 44 sider på å analysere hver minste lille detalj av livet til en blogger for å så slenge dritt Endret 9. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg