Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Meh. Standup suger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Mye stand-up suger. Ed Byrne suger ikke. Veldig mye bra britisk (og irsk) stand-up Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Training by day.. Joe Rogan by night.. All day! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vurderer å boikotte julen. Noen som ikke feirer jul her? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva planlegger du å oppnå med det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fred og ro. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fred og ro. Rømm til fjells. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Og fryse fordervet? neitakk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Han er likbar jo. en av få komikere jeg liker. Jeg liker han, og else kåss furutseth. Else best. Hver sin smak. Jeg ler ikke av mange komikere jeg heller. Innen stand-up er det vel Anne Kat. Hærland, Dagfinn Lyngbø, John Pinette og Jerry Seinfeld som får meg til å åpne latterdøra på vidt gap. Og sånn ellers ler jeg meg skækk av QI, Nytt på nytt og Final Destination-trilogien. Else derimot ... Det er bare flaut. Og Torsdag kveld fra Nydalen / Tangerudbakken og programmer som det der, er nesten like flaut som Senkveld, evt. like flaut som Fredrik Skavlan og svorsken hans er irriterende. Jeg trenger et filter som muter ham hver gang han slår om til svensk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fred og ro. Og hvordan er julefeiring en motsetning til det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Else i senkveldkonkurransen var jo bare hysterisk. :!: Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Krydderbiff av storfe coming up! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten kjøtt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg vil og ha... jeg måtte kaste indrefileten min som lå i frysern, fordi en eller annen idiot hadde klart å dra ut kontakter for ei stund sida, og alt var helt opptint -.- Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vurderer å boikotte julen. Noen som ikke feirer jul her? Jeg blir med, uten å si det til noen for da tror de sikkert at jeg er en surpomp. julemat, julesanger kirka, de samme TV.programmene blæ ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kunne heller ha tenkt meg en liten sydentur eller noe. Fyfader tanken på og sitte på en eller annen sydhavsstrand er forlokkende. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva gjør cheerleadere i Norge egentlig? ikke kritikk mot dem, bare lurer. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 De heier på lag. Basket og am. Fotball i hovedsak. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 De driver med en del konkurranser, mer enn du tror faktisk. NM and stuff. Har en venninne som driver med det, bruker halve uka på å trene på å hive folk i lufta og turne n shit. Lyst til å begynne Tsjuden? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Dagens tråd, fra kvinneguiden riktig nok men utrolig morsomt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Dagens tråd, fra kvinneguiden riktig nok men utrolig morsomt http://trololololololololololo.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg