Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 POKKER! det gikk ikke! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Morn troll Utrolig kjedelig dag. Bare gørrfag på skolen og masse lekser. Samfunnsfagprøve på fredag jeg må øve til og alt. Alt er dritt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Mmmmmhnorsk. Jeg vil sove litt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Oslo straks. Tards. why lol? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jobb idag å, gikk til jobb idag jeg, går alltid til jobb egentlig, vil sove jeg, vil ikke være på jobb jeg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jobb idag å, gikk til jobb idag jeg, går alltid til jobb egentlig, vil sove jeg, vil ikke være på jobb jeg. fint dikt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) fint dikt Jeg er en lite poet vettu Sånn som: Grønne sky, bak en klovn, gi meg litt ost, på et eple, men måkene merker ikke at himmelen er rosenrød *tada* Endret 3. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Morgen, folkens. Hva rimer på "hare"? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Morgen, folkens. Hva rimer på "hare"? flyvende mare ali fra harare (by i mosambique ellerno) farga glass og klare Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Bare, fare, klare... It's all I got :O Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Neivel.. Men synd det, for jeg er helt tømt nå, både for det ene og det andre. Hvad sker espen? Fikk du vært ute i helga? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvad sker espen? Fikk du vært ute i helga?nei... fikk ikke det... gjorde godt inntrykk på farmoren til Nora da (tror jeg) sitter på jobb, og gjør meg klar til og ringe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg