Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Naah, agnostiker blir for mye "Det kan hende, men jeg veit ikke, kanskje?". Må nok søke litt rundt om, finne noe som passer, helst uten ofring eller hetsing av andre. Kan bli vanskelig tho :/ http://www.exminister.org/Secular-Humanism.html Endret 9. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bli med i "i dont give a shit-ism" Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Naah, agnostiker blir for mye "Det kan hende, men jeg veit ikke, kanskje?". Må nok søke litt rundt om, finne noe som passer, helst uten ofring eller hetsing av andre. Kan bli vanskelig tho :/ http://www.exminister.org/Secular-Humanism.html Leste ikke hele smurfen, men var noe med kristendom blanda med humanisme? Kan jo faen ikke bli værre, da må jeg jo være drittsekk. @Bundy: Jeg er med på den faktisk, noe man kan melde seg inn i? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg leste den ikke i det hele tatt, det første som kom opp når jeg googla "alternatives to atheism". Men fra spøk til alover. Jeoisme, gråsteinisme og blåbærisme er nok de beste religionene noen sinne, om vi bare hadde fått statsstøtta vår før medlemmene stakk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 @Bundy: Jeg er med på den faktisk, noe man kan melde seg inn i? Det er et ord for det, apathismen elns rart. Er morsomt å se folk krangle om religion, er ikke pro noe. Kanskje prolegalization. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Blir bare revet med hvis det er en som blir pissa og tråkka på, selvom de ofte er en av drittsekkene de og. Syntes synd på modene som har RLE forumet, slette personangrep hver dag, tror jeg hadde gitt opp. EDIT: Leif Juster Endret 9. desember 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Præhæ. P3Morgen kuppa S-Ols "Kremtoppen". Nå er Ronny Brede Aasen på førsteplass for menn. Awesome. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er sykt sulten. Vurderer mat. Vurderer også å drøye det enda lengre, så jeg ikke blir sulten i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ja fa'n, jeg sku jo opp å mekke mat til søss og meg. For 1,5 time siden. Ja ja, det har bare skjerpa apetitten min, og jeg er langt fra ferdig med den webcomicen jeg fant, så det kan vente. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hmm.. da er jeg ferdig med alle forelesninger før jul.. eksamen på tirsdag og den 20. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Lykke til på tirsdag og den 20. Jeg går egentlig bare og venter på at det skal bli den 16., slik at jeg atter kan dra på shopping med en kompis som kommer hjem fra Bjørgvin. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har fortsatt ferie. Still Alive. Usikker hvor lenge da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Præhæ. P3Morgen kuppa S-Ols "Kremtoppen". Nå er Ronny Brede Aasen på førsteplass for menn. Awesome. Jeg skjønte ikke bæret av det du sa nå. Jeg hater radio. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 P3Morgens ene programleder, "Bonus"-Live Nelvik, meldte den andre programlederen, Ronny Bre3de Aasen på som utfordrer til Scandinavian Onlines liste for kremtopper i går. I dag ligger han på førsteplass. Så dette er personen som har førsteplassen på Kremtopp-lista for menn.: . Nå følger jeg ikke med på disse Kremtopp-greiene, men det er alltid skinny fløtepuser / idretts"helter" som er der, ikke overvektige radioverter fra Førde (eller hvor søren han kommer fra), ut i fra thumbnailsa jeg får opp når jeg starter opp browseren (jeg har sol.no som startsiden, slik jeg har hatt siden '98 eller så). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Åh, Truls Svendesen er der. Han stemte jeg på nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg liker ikke Truls. Forstår ikke hvorfor mamma er så oppi ham. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Han er likbar jo. en av få komikere jeg liker. Jeg liker han, og else kåss furutseth. Else best. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hmm.. jeg tror jeg elsker Ed Byrne. Han vil jeg gifte meg med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 *google* aldri hørt om. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=nT1TVSTkAXg Mest fordi det er så utrolig sant. http://www.youtube.com/watch?v=VSx_42ivLPk&feature=related Endret 9. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg