Mr. Lurk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det var det ved Ekeberg det Jeg ser stjerner, natta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jepp. Fotballen på Ekebergsletta og så grillings på St. Hanshaugen (så vidt jeg husker). Og at vi gav bort flaske- og bokspanten til noen uteliggere eller hva det var. Jeg har fortsatt mange av bildene liggende ute på Facebook. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Gjett hva... Husker noen HW-fotball med medfølgende grillings i parken? Det var da biril og kitty hooka opp og vi kasta frisbee etter skatere. Jeg fant et gammelt minnekort som var tomt. Måtte bare sjekke med Recuva hva som var på. Der fant jeg 12 bilder fra grillingsen! Jeg var på HW-fotball før det var kult. Mao - første gangen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Men så du Ilpostino løpe rundt og prate i mobilen mens han spilte, for så å bli taklet bakfra eller hva det var? Evt. så du meg bevege meg rundt på jakt etter ei lærkule? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Be afraid, skal kjøpe meg luftrifle også snipe dere neste gang. Ikke egentlig, men det hadde vært morsomt. Endret 9. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Ingenting er som en feit general på morrakvisten! Endret 9. desember 2011 av BreezerBoyToy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jævla misbruker! Men en misbruker som sov godt i natt ^^ Og jeg trooooooor øyet mitt er bra igjen. Håper det. Tar seg ikke ut å sitte og grine på forelesning. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ahh, da skal jeg ha tyskpresentasjon om litt over en time. Tror ikke tysklærerinnen liker meg etter jeg har skulket de siste tysk timene.. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Smørsalg Folk altså.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 1: internett på fly er genialt. 2: med fare for å høres barnslig ut; jeg blir aldri lei av å fly. 1: internett på fly er genialt. 2: med fare for å høres barnslig ut; jeg blir aldri lei av å fly. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 I herd you like to doublepost, so we put yo' doublepost in a singlepost so you can doublepost again. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ah, digg å sove lenge igjen. Våkna først 8:30 av den første vekkerklokka, skrudde den av og sov videre, den neste ringte 10:30, denne snooza jeg til 11:30 og så lo jeg og dro meg til klokka 12. Allitd like digg å kunne gjøre det. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.morgenbladet.no/article/20111202/OAKTUELT/111209975#.TuGWOQjRnhB Når jeg leser sånne ting blir jeg flau over å kalle meg selv ateist, kan jeg kalle meg noe annet? "Ingenting" eller noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du kan gjøre som meg og heller bli åsatroer? Mye mer interessant, du kan ofre geiter og få gaver. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det gjør deg bare til en tulling. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du kan gjøre som meg og heller bli åsatroer? Mye mer interessant, du kan ofre geiter og få gaver. Ja, og aldri bli tatt seriøst noengang. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Naah, agnostiker blir for mye "Det kan hende, men jeg veit ikke, kanskje?". Må nok søke litt rundt om, finne noe som passer, helst uten ofring eller hetsing av andre. Kan bli vanskelig tho :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du kan gjøre som meg og heller bli åsatroer? Mye mer interessant, du kan ofre geiter og få gaver. Ja, og aldri bli tatt seriøst noengang. Hvem bryr seg om å bli tatt seriøst av dere tullinger (og da mener jeg deg, hansegutt, og Lycan)? Så lenge jeg klarer å unngå Bifrost og Vigrid skal jeg være fornøyd. Og i mens kan jeg ofre til Allfaderen før eksamener og til Tor før kamper og gjøre det mye bedre enn jeg ellers ville gjort. Burde ha laget mjød til jólablót også, men det glemte jeg jo selvfølgelig. Kanskje få polet til å bestille noe for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg