Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 trudde noen kom til å si "klø i vei" ellerno men der tok jeg jammen meg feil! på tide å kvelde her snart. lyst på mat, men jeg har ikke den luksusen som jeg har når jeg er hjemme hos modern og fadern på ferie. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg lurer på om det er et marked for mannlig prostitusjon. Jeg lurer også på om etterspørrerne består av 50 år gamle menn. Dette ønsker jeg at noen skal svare på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) HERREGUD. Må du gi deg. (eller dere) Litt vanskelig å gi deg noe jeg har til deg over internett. Endret 8. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg lurer på om det er et marked for mannlig prostitusjon. Jeg lurer også på om etterspørrerne består av 50 år gamle menn. Dette ønsker jeg at noen skal svare på. Ja og (stort sett) ja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg lurer på om det er et marked for mannlig prostitusjon. Jeg lurer også på om etterspørrerne består av 50 år gamle menn. Dette ønsker jeg at noen skal svare på. Etterspørselen blir større jo yngre du er og jo mer gutteaktig du ser ut. Jo eldre du er, vil etterspørselen minke. Det vil for det meste være gamle menn. <3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noe jeg skal hjelpe deg med? Litt usikker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dere to er meget opplyste menn. Takker for svar. Får vel finne meg et nytt karrierevalg, Jeg er nok for gammel for dette yrket ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 trudde noen kom til å si "klø i vei" ellerno men der tok jeg jammen meg feil! på tide å kvelde her snart. lyst på mat, men jeg har ikke den luksusen som jeg har når jeg er hjemme hos modern og fadern på ferie. Skal jeg sende deg et par skiver grovbrød med brunost, kanskje? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg lurer på om det er et marked for mannlig prostitusjon. Jeg lurer også på om etterspørrerne består av 50 år gamle menn. Dette ønsker jeg at noen skal svare på. Ja, det finnes et marked for mannlig prostitusjon. Etterspørrerne er menn som kvinner. Skal visst være godt betalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skal jeg sende deg et par skiver grovbrød med brunost, kanskje? Det der synes jeg ærlig talt blir litt for grovt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 par skiver loff med brunost da, siden du ikke liker grovt? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, det finnes et marked for mannlig prostitusjon. Etterspørrerne er menn som kvinner. Skal visst være godt betalt. Interessant. Hvor godt betalt er det for norske kvinner? Eller kvinner generelt... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 geitost har jeg alltid i kjøleskapet men norsk grovbrød hadde gjort seg! men nå kommer jeg hjem om 9 dager da Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Morsomt Lars, morsomt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, det finnes et marked for mannlig prostitusjon. Etterspørrerne er menn som kvinner. Skal visst være godt betalt. Interessant. Hvor godt betalt er det for norske kvinner? Eller kvinner generelt... Les litt om det her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Gjett hva... Husker noen HW-fotball med medfølgende grillings i parken? Det var da biril og kitty hooka opp og vi kasta frisbee etter skatere. Jeg fant et gammelt minnekort som var tomt. Måtte bare sjekke med Recuva hva som var på. Der fant jeg 12 bilder fra grillingsen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg lurer på om det er et marked for mannlig prostitusjon. Jeg lurer også på om etterspørrerne består av 50 år gamle menn. Dette ønsker jeg at noen skal svare på. Ja, det finnes et marked for mannlig prostitusjon. Etterspørrerne er menn som kvinner. Skal visst være godt betalt. Har det blitt bedre siden 1997? Husker at det da var vanskelig for dem å komme seg inn på arbeidsmarkedet, i alle fall i Oslo, omegn og på danskebåten. Dette grunnet de kvinnelige prostituerte. Gjett hva... Husker noen HW-fotball med medfølgende grillings i parken? Det var da biril og kitty hooka opp og vi kasta frisbee etter skatere. Jeg fant et gammelt minnekort som var tomt. Måtte bare sjekke med Recuva hva som var på. Der fant jeg 12 bilder fra grillingsen! Gjett om! Det var da du og Arinodin drev og daska meg ... Husker også dunken din med hjemmelaga long island ice tea, og bildene som ble tatt av meg og Eivind da vi pissa på trær. Endret 8. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Må dessverre meddele om at bildene av Datasmurf som tisser er skrevet over og er lost for alltid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg tror de ligger på nettet, så de på en Photobucket eller Facebook-side. ;P har de sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg