Slimda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 KRISE! Jeg har brukt opp smørpakken min! Jeg koommer ikke til å overleve! Jaja, får level på bestillingsmat de neste to uker da. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 KRISE! Jeg har brukt opp smørpakken min! Jeg koommer ikke til å overleve! Jaja, får level på bestillingsmat de neste to uker da. Bestill til meg og. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har en og en halv pakke smør igjen. Det er sånne som meg som gjør at lagrene blir tomme, men jeg gir faen fordi jeg har smør og dere andre ikke har det. Er egoist og stolt av det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg bruker ikke smør. Så tøff er jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg setter smørsprøyta rett i øyet. Til dessert spiser jeg en halvkilo smør som jeg skyller ned med en halvliter smeltet smør. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg lukter inntektskilde her. Det er plenty av smør på kiwin hos meg. Jeg kjøper og sender til alle som trenger mot en liten ekstra sum. Noen interesserte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har tre butikker og to kjøpesenter innenfor 5 minutters gange. Tviler på at det er tomt i samtlige butikker der... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 jeg vurderer å ta med ei pakke smør hjem å gi det som gave til muttern og fattern. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Grovbrød med roastbeef og cheddar er nammenam! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Glad vi har kjøpt smør til julebaksten! Ellers bruker vi Melange til steking, jeg bruker Brelett på brødskiva, minstesøss kjøper seg Soft Flora, søss bruker en eller annen Vita hjertego' og mamma og pappa en annen Vita hjertego'. Yeah, vi bruker for mye penger på margarin i denne familien. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Underlivskløe. True dat. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har bare gått i brelett hjemme hos meg så bruker nok det fortsatt selv. Det smaker faktisk brødsmør og ikke margarin. Faktisk overrasket over at de har brelett på Sørlandet når de ikke har ordentlig julebrus. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg lukter inntektskilde her. Det er plenty av smør på kiwin hos meg. Jeg kjøper og sender til alle som trenger mot en liten ekstra sum. Noen interesserte? Som postet tidligere, fant vi en annonse på finn.no med 1kg melange for 1500,- og 500kr boksen for first price smør. Den er sikkert fjernet nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg skal brenne ned alle meieriene i Norge og kjøpe opp alt smøret i butikkene. Full kontroll over Norge Jeg glemte "* generic evil laugh".... Endret 8. desember 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 da har du et produkt du ikke får reprodusert... hva med bønder? de har jo kyr og alt. hva har du? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bensin og lighter... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 så du skal brenne ned alle gårder i heeeele norge? alle småbruk osv. blir lite igjen da gitt for at du skal selge smør som folk sikkert ikke vil ha mer en gang Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Underlivskløe. Noe jeg skal hjelpe deg med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg