Kammizez Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det stemmer. Ingen hunder, hester eller jøder ble drept av Brevik den dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Åh, jeg gleder meg til det blir sommer igjen. Da skal jeg tilbake til Hunderfossen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg så på kong fu panda i går, skjønner ikke hvorfor jeg har koblet avataren din til den filmen... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 sikkert pga tigern i filmen, men akkurat i det jeg leste det du skreiv, så kom en sang fra kung fu panda på spotify på. :o Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Lyn og torden... i desember? Det tror jeg må være en første for min del. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har ett stk. ikke-fungerende øye... har ikke fått lest en skit i dag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har ett stk. ikke-fungerende øye... har ikke fått lest en skit i dag Du trenger da ikke mer enn ett fungerende øye for å lese? -------- 20:06:49 <@j-> Hvorfor suger Glee så mye pikk?20:28:34 <@j-> Virkelig slurker i seg penissaft Måtte bare få det ut. Og reposte det, for å få det ut igjen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Du trenger da ikke mer enn ett fungerende øye for å lese? Joda, når det ene konstant renner og gjør sinnsykt vondt så Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en sykt stor bjønnfitte? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Aww, søss har som tidligere nevnt brekt foten, så den er i gips. Hun ville ta en dusj, så hun planta foten i en plastpose og gaffa det tett og tok så en dusj. Gjett hvem som nettopp kom ut av dusjen med våt gips? Jeg skal ikke føne den igjen, for å si det sånn. Jeg gjør alt mulig annet for henne, føninga får noen andre ta seg av. e: Nvm, selvfølgelig skal jeg føne gipsen hennes ... *sukke* Endret 8. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Gjett hvem som nettopp kom ut av dusjen med våt gips? Du? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bra du er standhaftig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hun bør dra og bytte gips, kan kan være fokt på foten og være litt våt uten at hun legger merke det. Og når man skal ha den på lenge så er ikke det bra for og si det sånn... Endret 8. desember 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 20:06:49 <@j-> Hvorfor suger Glee så mye pikk?20:28:34 <@j-> Virkelig slurker i seg penissaft Måtte bare få det ut. Og reposte det, for å få det ut igjen. Glee. :love: Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor halvparten av bildene som blir postet på diskusjon.no er umulig å se for min del? Bruker chrome mafas. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor halvparten av bildene som blir postet på diskusjon.no er umulig å se for min del? Bruker chrome mafas. Du har ikke fått gaven. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor halvparten av bildene som blir postet på diskusjon.no er umulig å se for min del? Bruker chrome mafas. Du har ikke fått gaven. Rumperingen min er allerede sår fra tidligere uhendige hendelser, så er ikke veldig gira på den gaven nei. Andre alternativer? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Rumperingen min er allerede sår fra tidligere uhendige hendelser, så er ikke veldig gira på den gaven nei. Andre alternativer? Gaven. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fuck. Tillatt med lube? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Lyn og torden... i desember? Det tror jeg må være en første for min del. Hmm, tror faktisk jeg så noe her også... (er mulig at her og der er her da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg