Romis Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg er så glad for at jeg har tidenes beste kjæreste. *løper og leser om Marxisme på Wikipedia mens jeg hører på P4.no* Livet er bedre enn noen gang. Edit: Så nettopp at jeg hadde glemt en kopp med dobbel espresso som jeg laget for noen minutter siden, den er fortsatt god og varm. Livet mitt ble nettopp hakket bedre. Endret 8. desember 2011 av Romis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Mitt ble bra bare av å komme hjem og sette seg ned. Misliker temperaturforskjellene. Da jeg gikk ut i morges var det -10, når jeg gikk hjem nå, var det -2, så jeg var kledd alt for varmt og hadde ikke noen steder å legge de ekstra plaggene. Og i tillegg ville ikke dama på Kiwi la meg kjøpe en pose til brødet jeg kjøpte. Ja ja, nå skal jeg i alle ta en god og lang steamdusj, høre på Mew, skifte til tørre klær, sette på tevannet og lage noen brødskiver med hjemmelaget bringebærsyltetøy og brunost. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fikk lyst på Carpaccio av Okse nå. Jeg er liksom ikke veldig sulten, men litt sulten.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har store planer om å bake. Er fysen på å prøve meg på en bløtkake, selvfølgelig med sukkerbrødene dynket i cognac. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har lenge ønsket å lage sånne kanelsnurrer, men fryseren er full av hjemmelaget saft, syltetøy og kjøttdeig som er kjøpt på tilbud Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Så trøtt! hadde på vekking halv seks, nå er det bare å drikke en kopp grønn te for deretter sette seg i iskald bil, kjøre mange mil til stallen, stelle min egen hest, og deretter ta inn og fore en hel haug andre hester. Vil ikke. Føler meg i uggen form. Endret 8. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Så bli hjemme. Det er jo dårlig vær ute. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er du gal, kunne jeg aldri ha gjort. Er jo snakk om hester som er avhengige av meg for å komme inn i stallen, og få kveldsmat. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Klart, er jo helt annerledes. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har alltid hatt svært lite fravær på jobb også. Av alle jobbene jeg har hatt. Var det noe mer? Nei så sipp it. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hester gidder hun å dra ut og mate, men ikke på jobb når det regner..tsk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hester gidder hun å dra ut og mate, men ikke på jobb når det regner..tsk. Om eg ikkje tar heilt feil inkluderer jobben hennar å mate og menneske og passe på at dei har det bra. Edit: Vent, halv seks? Som i ... for ein time sida? Endret 8. desember 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 halv seks hæ? nå er jeg ikke helt med her. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 :!: Fantastisk ironisk når du nevner det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Så trøtt! hadde på vekking halv seks[...] Shikaru, dette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har lenge ønsket å lage sånne kanelsnurrer, men fryseren er full av hjemmelaget saft, syltetøy og kjøttdeig som er kjøpt på tilbud Go for it. Det er alt for awesome, så lenge du ikke spiser for mye av deigen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 ABB har jo også kun empati for dyr, ikke mennesker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Så trøtt! hadde på vekking halv seks[...] Shikaru, dette. ah. da gir det litt mer mening og om det er for en halvtime sia ellerno så er det ihvertfall ikke synd på a. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 ABB har jo også kun empati for dyr, ikke mennesker. Det stemmer. Ingen hunder, hester eller jøder omkom den dagen. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Han sa jo at han holdt på å aborte hele "operasjonen" fordi han kjørte over en mus og hadde dårlig samvittighet for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg