Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dårlig pågang i RPP tråden ass.. Jeg hinter til pupper og stillhet er alt man får.. Jeg kan gi deg moobs? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Takktakk Føler selv jeg ser litt fjortis ut, men jeg hadde i hvertfall nisselue ^^ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dårlig pågang i RPP tråden ass.. Jeg hinter til pupper og stillhet er alt man får.. Jeg kan gi deg moobs? Now we talkin. :0 du skal få slippe! ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Takktakk Føler selv jeg ser litt fjortis ut, men jeg hadde i hvertfall nisselue ^^ Jeg vil også ha nisselue! Bytte mot Turidkjeks, serinakaker og jordbæris? Dårlig pågang i RPP tråden ass.. Jeg hinter til pupper og stillhet er alt man får.. Jeg kan gi deg moobs? Now we talkin. :0 du skal få slippe! ^^ Ha-ha, like greit. Ligger nok bilder av den typen av meg på nett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg vil også ha nisselue! Bytte mot Turidkjeks, serinakaker og jordbæris? Kjeks, kaker og jordbæris er jeg ikke så glad i, så beholder nisselua mi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hmm. Da får jeg heller prøve å finne igjen min egen. Eller lage en ny en. Trenger bare rød filt, rød tråd og noe hvit fuskepels. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Eller bare kjøpe en? Hmm. Da får jeg heller prøve å finne igjen min egen. Eller lage en ny en. Trenger bare rød filt, rød tråd og noe hvit fuskepels. Er topp 5 lista di på icheckmovies up to date? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Neppe, jeg har ikke vært på den sida på en god stund. Kjøpe en er ikke like gøy som å lage sin egen. E: Da var det på tide å legge seg. 1 time for sent, men sånn går det når man fyrer opp WoW igjen. Da ender man opp med å preike skit og plutselig er klokken for mye. Endret 8. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Julesanger på kontoret. Hvis noen vil drepe meg, er dette rett tidspunkt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dere tar feil. Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Og du har selfølgelig filmforslag som kommer til å slå meg ut av skoa mine? Requiem for a dream slår deg ned i skoa Man blir så hinsides deppa av den filmen. Ikke se den. >implying du veit noe om det livet. Jeg strippet også på cam i går, greit jeg fikk se en del kvinnekropp mens vi hadde shottekonk, men jeg føler meg brukt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 @bundy: Din billige hore! Opeth i morgen@scentrum Scene D: 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ekstra tidlig hjemme i dag. Så deilig. Har planer om å sove litt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 http://p.twimg.com/AgIvSOfCAAA0EXV.jpg:large YESSSS! Endelig fikk jeg leserbrevet mitt på trykk i avisen!!!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 suuuulten! gleder meg til maten min er ferdig. du er glad i lakris og blitt svensk da, hansern? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) http://p.twimg.com/AgIvSOfCAAA0EXV.jpg:large YESSSS! Endelig fikk jeg leserbrevet mitt på trykk i avisen!!!! Vil du se hvordan jeg føler ang. norsk radio? http://www.youtube.com/watch?v=-okiCr3unUQ Nord-norge ftw b-real, ofc. Endret 8. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Full 18-åring angrepet og drept av pirayaer Har alltid fryktet den fiskearten. Endret 8. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, den er skikkelig farlig og hjemsøker norske elver og vassdrag. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 "Hey duuuude, I'mma teach those piranhas a lesson, I'm so drunk and awesome they won't bite meooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwww" 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 for et illustrasjonsbilde Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 for et illustrasjonsbilde Du veit, jeg hadde slikket dine tær, tilbedt deg, avlydet deg. Du er digg, sry. Dette måtte bli sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg