Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 woho! Lurer på om jeg skal steke meg en hvitløksbaguett. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 woho! Lurer på om jeg skal steke meg en hvitløksbaguett. Stek en til meg! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hørtes unektelig digg ut... Til meg ox? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Klart det. Alle skal få. Sender over med flypost. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Taco på fredag, noen med? Bare huske at alkosalget stenger kl 18 O.o Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg måtte løpe til bussen i sted, og glemte helt at jeg fortsatt hadde nisselue og røde kinn med fregner, så vart litt forvirra når bussjåføren humret godt da jeg kom på, og sa han måtte jo vente på meg, hvis ikke ble det jo ingen gaver i år Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Natta alle sammen Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Lykke til Takk! Du fikk ett hellig pluss av meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Yey ^^ Men nå må du legge deg da Tror jeg sannelig jeg skal gjøre og snart, selv om jeg ikke har forelesning imorra. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WWi3jGyyfRY Legit. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WWi3jGyyfRY Legit. det som sjokkerte meg mest med den vidioen er stemmen til jenta, wtf is that?! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hviting som er vokst opp i black ghetto. I'M A PLAYA YO. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 ikke for å være frekk men hu høres svart ut. ikke slanget men selve stemmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg forstår ikke hva som er galt med de? Det er de eneste dugende lompene jeg har vært borti, vi tar dem med når vi reiser til Spania også. Whot? Trodde du mente de var forferdelige, jeg? For de er de verste jeg har vært borti. Smuldrer opp før de ankommer butikken du kjøper dem i, I'm sure. Du får dra til østlandet, der har de masse gode lomper. Nei, de er de beste jeg har fått tak i her i trønderland. Jeg har til gode å merke at de går i oppløsning, men okay. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Man skal ikke disse ting som kommer fra Frosta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Høres kjent ut. Hm. Hadde vært annerledes på vestlandet. Edit: Hæ. Edit2: Datasmurf har jobb? Sida når? Siden forrige uke. Skjønt, å kalle det jobb er å ta litt sterkt i. Jeg har til gode å kalle det det, men det blir for håpentligvis jobb ut av det i januar. Man skal ikke disse ting som kommer fra Frosta. Ikke sant? Derfor disser jeg verken lompene eller deg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dårlig pågang i RPP tråden ass.. Jeg hinter til pupper og stillhet er alt man får.. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Flott jule avatar Hedvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg