Skagen Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Det er i det minste godt å sove så lenge. Har forsåvidt selv gått i en lignende felle nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Gah! Jeg har ikke lyst til å sove. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ikke lyst til å sove. Og jeg har ikke lyst til å bruke 2070,- på The Sandman-serien, men akkurat som med søvn så er det er ikke til å unngå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bare ikke lyst. Drittverden. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvordan poster man ett bilde? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 [img=http://www.servernavn.com/mappe/filnavn.jpg] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvordan poster man ett bilde? Husker du den knappen du kunne trykke på for å lage link? Den rett til høyre for smily-ikonet? Vel... Til høyre for den igjen er det et ikon som ser ut som et lite bilde. Trykk på den og så skriv inn url'en til bildet du skal ha opp. Du kan også laste opp et bilde ved å velge vedlegg under der du skriver inn posten. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Skrive url? Den er jo på pc en jo. Hvorfor gjøre det så vanskelig. Hvorfor ikke bare bla igjennom? Endret 3. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Skrive url?Den er jo på pc en jo. Hvorfor gjøre det så vanskelig. Hvorfor ikke bare bla igjennom? Da trykker du "bla gjennom" og så "last opp" Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Ah, vel, man må bruke "full svar" og ikke "hurtigsvar" for å få opp den vedleggsfunksjonen, som man da finner til høyre under skrive-innlegg-boksen. Endret 3. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Test Ok, sry at jeg brukte denne tråden men nå vet jeg det. men hva er egentlig den andre til da? Endret 3. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Test Ok, sry at jeg brukte denne tråden men nå vet jeg det. men hva er egentlig den andre til da? De img-tagene er kjekke å bruke om man har bildet på en ekstern server. Vi har bare 30MB tilgjengelig per bruker til vedlegg her. Derfor er det lurt å f.eks. bruke PhotoBucket.com til å laste opp bilder og så bare bruke img-tagene til å linke til bildet. Slik sparer man mye vedleggsplass. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Okey, det der skjønte jeg ikke så mye av men man kan laste opp med mer plass ok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Sider som photobucket og imageshack.us e.l. er superlette å bruke. På forsida er det stort sett en UPLOAD knapp der du velger bildet ditt fra harddisken. Så lastes det opp, og du kan høyreklikke for å lagre linken til bildet. Så bruke det i img-taggen på forumet. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Okey, så du må bli medlem først da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 God morgen, bloody stinkin' monday *\o/* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg planlegger en slem plan for å være hjemme idag! vondt i magen eller "syk"? Endret 3. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Vondt i magen er lettere å fake, så jeg ville gått for den -- Hei Equerm! Hvordan er livet i afrika? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 mammaaa! jeg har vondt i magen! *øve framfor speilet* Jepp, den tror jeg går. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Mornmorn. Jeg har spilt basket i helgen. Vi ble grisebanket. Fem kamper på en helg, med to innbyttere. Tre av spillerne har benhinnebetennelse, en er syk, og jeg ble selvfølgelig skadet jeg også. Dessuten er fem kamper uutholdelig sliten, selv om du er aldri så godt trent. Men gøy var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg