Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan poster man ett bilde?

Husker du den knappen du kunne trykke på for å lage link? Den rett til høyre for smily-ikonet? Vel... Til høyre for den igjen er det et ikon som ser ut som et lite bilde. Trykk på den og så skriv inn url'en til bildet du skal ha opp.

 

Du kan også laste opp et bilde ved å velge vedlegg under der du skriver inn posten. :)

Lenke til kommentar
Test

 

Ok, sry at jeg brukte denne tråden men nå vet jeg det. men hva er egentlig den andre til da?

De img-tagene er kjekke å bruke om man har bildet på en ekstern server. Vi har bare 30MB tilgjengelig per bruker til vedlegg her. Derfor er det lurt å f.eks. bruke PhotoBucket.com til å laste opp bilder og så bare bruke img-tagene til å linke til bildet. Slik sparer man mye vedleggsplass. :)

Lenke til kommentar

Sider som photobucket og imageshack.us e.l. er superlette å bruke. På forsida er det stort sett en UPLOAD knapp der du velger bildet ditt fra harddisken. Så lastes det opp, og du kan høyreklikke for å lagre linken til bildet. Så bruke det i img-taggen på forumet.

Lenke til kommentar

Mornmorn. Jeg har spilt basket i helgen. Vi ble grisebanket. Fem kamper på en helg, med to innbyttere. Tre av spillerne har benhinnebetennelse, en er syk, og jeg ble selvfølgelig skadet jeg også. Dessuten er fem kamper uutholdelig sliten, selv om du er aldri så godt trent.

 

Men gøy var det :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...