Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva er det du jobber med da? kunne du ikke hatt den jobben med mindre det var relevant til utdannelsenn din? Jo, det kunne du hatt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Samma det, jeg er bare butfucked, liker ikke og jobbe, men liker ikke å se en 2er heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Selvfølgelig er utdannelse relevant i 2011. Alle som ikke tror dette er underutdannede. Fact. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva er det du jobber med da? kunne du ikke hatt den jobben med mindre det var relevant til utdannelsenn din? Jo, det kunne du hatt. Det får du ikke vite, men jeg hadde ikke fått den uten utdannelsen min. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kan ikke dere skaffe ett rom og dikusjons sex? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det får du ikke vite, men jeg hadde ikke fått den uten utdannelsen min. Jeg tror deg ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det får du ikke vite, men jeg hadde ikke fått den uten utdannelsen min. Jeg tror deg ikke. Han er the bomb og the shit. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg tror deg ikke. Det spiller ingen rolle og forandrer ingenting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Selvfølgelig er utdannelse relevant i 2011. Alle som ikke tror dette er underutdannede. Fact. Jaja, det kommer jo ann på hvordan man ser det. I utgangspunktet er jo utdannelse bra, men det er nå fullt mulig og ha en bra jobb som ikke utdannet også. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Når vi er inne på studier, hva skal man med en mastergrad i filosofi? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Han er the bomb og the shit. Lol. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Når vi er inne på studier, hva skal man med en mastergrad i filosofi? Tvitre kvasi-filosofiske ting med den ironiske barten sin på kafè på Løkka. 1 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jaja, nå skal jeg se på a New Hope før jeg legger meg, så får dere fortsette å kose dere med "er utdanning viktig eller ei", natta folkens. =) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hold opp å kjekle nå barn Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Får jeg være med å leke? Vinterdepresjonen sniker seg innå, angriper. TV-serier går mot ferie, ingen måte å laste ned filmer DRM-fritt mot penger... Vent... Top Gear er tilbake 28. Desember, kanskje går livet videre like vel? Blir det nye album fra Metallica og Eminem snart og? Så, hva med dere? :•) Jeg blir sånn på kvelden, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du får være med å leke hvis du blir med på min side. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 jippi Lets git'em! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tvitre kvasi-filosofiske ting med den ironiske barten sin på kafè på Løkka. Damn, jeg kan ikke gro en bart. Da trenger jeg nye framtidsplaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg