Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har matte tentamen imorgen, lurer på om jeg klarer og få en 3. :hmm:

Hvilken matte har du? :)

Ungdomsskolematte. :cool:

:cool:

Legg deg nå. Stå opp i forholdsvis god tid før tentamen. Ikke stress, spis godt, og få gjerne blodsirkulasjonen i gang før du skal til dyst. Så går det nok bra skal du se :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:cool:

Legg deg nå. Stå opp i forholdsvis god tid før tentamen. Ikke stress, spis godt, og få gjerne blodsirkulasjonen i gang før du skal til dyst. Så går det nok bra skal du se :thumbup:

Takk! Jeg vil bare ha 3'eren min så er jeg happy. Men det hjelper ikke at jeg mest sannsynligvis mistet 5eren min i engelsk idag da :( Skole er noe dritt! Vet heller ikke hva jeg skal bli, vil bli noen innen data og ta utdanning i forsvaret så jeg kan tjene penger på og utdanne meg :w00t:

Lenke til kommentar
Takk! Jeg vil bare ha 3'eren min så er jeg happy. Men det hjelper ikke at jeg mest sannsynligvis mistet 5eren min i engelsk idag da :( Skole er noe dritt! Vet heller ikke hva jeg skal bli, vil bli noen innen data og ta utdanning i forsvaret så jeg kan tjene penger på og utdanne meg :w00t:

Det er tentamen OG det er ungdomsskolen, bare ta det med ro det har vel tilnærmet ingenting å si hva du får. :yes:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, litt innsats er forskjellen på en jobb i helsevesenet og noe en liker.

På ungdomsskolen? For å gå IKT-service har det ikke noe å si hvilket GK en tar, så bare en kommer inn på et GK og en får gode karakterer der, bør det ikke være vanskelig å komme inn.

Eneste en trenger karakterer på i ungdomsskolen er jo for å komme inn på VGS, og tentamen har ikke noe å si på standpunktet.. Såklart, får en to på tentamen må en gjøre en stor jobb for å få fire eller høyere i standpunkt.. Men en skal jo starte på blanke ark på andre termin (slik var det i det minste da jeg var ung, men det er jo ny reform..)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...