Zabaniya Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har matte tentamen imorgen, lurer på om jeg klarer og få en 3. Hvilken matte har du? Ungdomsskolematte. Legg deg nå. Stå opp i forholdsvis god tid før tentamen. Ikke stress, spis godt, og få gjerne blodsirkulasjonen i gang før du skal til dyst. Så går det nok bra skal du se Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Legg deg nå. Stå opp i forholdsvis god tid før tentamen. Ikke stress, spis godt, og få gjerne blodsirkulasjonen i gang før du skal til dyst. Så går det nok bra skal du se Takk! Jeg vil bare ha 3'eren min så er jeg happy. Men det hjelper ikke at jeg mest sannsynligvis mistet 5eren min i engelsk idag da Skole er noe dritt! Vet heller ikke hva jeg skal bli, vil bli noen innen data og ta utdanning i forsvaret så jeg kan tjene penger på og utdanne meg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det hjelper ikke om du er moron nå. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Takk! Jeg vil bare ha 3'eren min så er jeg happy. Men det hjelper ikke at jeg mest sannsynligvis mistet 5eren min i engelsk idag da Skole er noe dritt! Vet heller ikke hva jeg skal bli, vil bli noen innen data og ta utdanning i forsvaret så jeg kan tjene penger på og utdanne meg Det er tentamen OG det er ungdomsskolen, bare ta det med ro det har vel tilnærmet ingenting å si hva du får. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Thats right. Skjønner ikke at dem orker å stresse sånn med ungdommskolen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vel, litt innsats er forskjellen på en jobb i helsevesenet og noe en liker. 3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg vil jo ikke sløse bort ett år heller, liker jo og være med mennesker og hjelpe dem, men vil jo tjene litt penger også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nå overdriver du, som vanlig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Thats right. Skjønner ikke at dem orker å stresse sånn med ungdommskolen. Jeg stresser aldri, leser aldri, gjør aldri lekser. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nå overdriver du, som vanlig. Jeg har en jobb jeg liker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ok. Nå overdriver du, som vanlig. Jeg har en jobb jeg liker. Du er da ikke ferdig utdannet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg har fortsatt jobb. Men det stemmer. Endret 7. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nå overdriver du, som vanlig. Jeg har en jobb jeg liker. Hva jobber du med? Tjener du bra da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vel, litt innsats er forskjellen på en jobb i helsevesenet og noe en liker. På ungdomsskolen? For å gå IKT-service har det ikke noe å si hvilket GK en tar, så bare en kommer inn på et GK og en får gode karakterer der, bør det ikke være vanskelig å komme inn. Eneste en trenger karakterer på i ungdomsskolen er jo for å komme inn på VGS, og tentamen har ikke noe å si på standpunktet.. Såklart, får en to på tentamen må en gjøre en stor jobb for å få fire eller høyere i standpunkt.. Men en skal jo starte på blanke ark på andre termin (slik var det i det minste da jeg var ung, men det er jo ny reform..) 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg gjorde ca. 0 på ungdomsskolen, men innsats underveis skader ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dvs du trenger egentlig ikke å ha en relevant utdannelse for å ha en jobb du trives med. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du er da ikke ferdig utdannet? Blir en noensinne ferdig utdannet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dvs du trenger egentlig ikke å ha en relevant utdannelse for å ha en jobb du trives med. Utdannelsen min er relevant til jobben min. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg