Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg savner sånn å se film. :( Har ikke sett film på mange mnd (med unntak av de som går på tv) Har ikke dvd spiller, og får ikke til å laste ned heller. (men uansett foretrekker dvd og tv)

Lenke til kommentar
får ikke til å laste ned heller.
Min mor som ikke har peiling på PC greier å laste ned det hun ønsker (så lenge det er film/serie) og ordne alt slikt selv.. Hun som skriver med pekefingrene sine og som må se på tastaturet.. :dontgetit:

Men hvorfor foretrekker du dvd?

Lenke til kommentar

Gattaca, Manhunter, Das Leben der Anderen, The Town, Der Untergang, Thank You for Smoking, City of God, In Bruges, The Social Network, A Bittersweet Life, Memories of Murder, Adaption., Greenberg, Ghost Dog, I Saw the Devil, Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans, The Man From Nowhere, A Scanner Darkly, Bad Santa (siden det er jul), Harry Brown, Kingdom of Heaven, I'm Not There, The Chaser, Drag Me to Hell, 3-Iron, Battle Royal, Children of Men, Ip Man, Master and Commander, Moon, Sunshine, The Host, Zatoichi.

Se i vei.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja men.. vet ikke hvorfor det ikke går å laste ned, men det er ikke min feil, gjør alt som det står skal gjøres. Skjønner ingenting. :dontgetit:

Liker ikke å se film på pc, det blir så smått og rart. Best med tv og dvd, der man også alltid har tekst. Foretrekker tekst.

Lenke til kommentar

Ja men.. vet ikke hvorfor det ikke går å laste ned, men det er ikke min feil, gjør alt som det står skal gjøres. Skjønner ingenting. :dontgetit:

Liker ikke å se film på pc, det blir så smått og rart. Best med tv og dvd, der man også alltid har tekst. Foretrekker tekst.

Hahahaah :fun:

------

Nei, god natt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...