Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så den nye Captain America her om dagen, likte den, overraskende nok. I'm number four? Next tree days? Seen it. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dere tar feil. Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Og du har selfølgelig filmforslag som kommer til å slå meg ut av skoa mine? The Usual Suspects, sett den? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Se Attack the Block Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dere tar feil. Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Og du har selfølgelig filmforslag som kommer til å slå meg ut av skoa mine? Requiem for a dream slår deg ned i skoa Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dere tar feil. Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Og du har selfølgelig filmforslag som kommer til å slå meg ut av skoa mine? Requiem for a dream slår deg ned i skoa Man blir så hinsides deppa av den filmen. Ikke se den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Antichrist. Klippe, klippe Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Deja vu? Source code? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg savner sånn å se film. Har ikke sett film på mange mnd (med unntak av de som går på tv) Har ikke dvd spiller, og får ikke til å laste ned heller. (men uansett foretrekker dvd og tv) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 får ikke til å laste ned heller. Min mor som ikke har peiling på PC greier å laste ned det hun ønsker (så lenge det er film/serie) og ordne alt slikt selv.. Hun som skriver med pekefingrene sine og som må se på tastaturet.. Men hvorfor foretrekker du dvd? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gattaca, Manhunter, Das Leben der Anderen, The Town, Der Untergang, Thank You for Smoking, City of God, In Bruges, The Social Network, A Bittersweet Life, Memories of Murder, Adaption., Greenberg, Ghost Dog, I Saw the Devil, Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans, The Man From Nowhere, A Scanner Darkly, Bad Santa (siden det er jul), Harry Brown, Kingdom of Heaven, I'm Not There, The Chaser, Drag Me to Hell, 3-Iron, Battle Royal, Children of Men, Ip Man, Master and Commander, Moon, Sunshine, The Host, Zatoichi. Se i vei. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 YES! Jeg har sett mange av de Lord Britishface ramser opp! Jeg er kul! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja men.. vet ikke hvorfor det ikke går å laste ned, men det er ikke min feil, gjør alt som det står skal gjøres. Skjønner ingenting. Liker ikke å se film på pc, det blir så smått og rart. Best med tv og dvd, der man også alltid har tekst. Foretrekker tekst. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja men.. vet ikke hvorfor det ikke går å laste ned, men det er ikke min feil, gjør alt som det står skal gjøres. Skjønner ingenting. Liker ikke å se film på pc, det blir så smått og rart. Best med tv og dvd, der man også alltid har tekst. Foretrekker tekst. Hahahaah ------ Nei, god natt. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er selvfølgelig ikke din feil. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har matte tentamen imorgen, lurer på om jeg klarer og få en 3. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har matte tentamen imorgen, lurer på om jeg klarer og få en 3. Hvilken matte har du? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har matte tentamen imorgen, lurer på om jeg klarer og få en 3. Hvilken matte har du? Ungdomsskolematte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hahahaah ------ Nei, god natt. Håper du ikke våkner opp igjen. God natt og adjø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg