Itek Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 "Spillet sugde. Jeg gadd ikke. PS: Dro ikke på jobb i dag heller. Var meldt duskregn". Og hva "jobber" så denne personen med? Har sett den, gitt. Likte den veldig godt. Så captain america i går.. en helt ok film.. sett den? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så den nye Captain America her om dagen, likte den, overraskende nok. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 "Spillet sugde. Jeg gadd ikke. PS: Dro ikke på jobb i dag heller. Var meldt duskregn". Og hva "jobber" så denne personen med? Gud veit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Og hva "jobber" så denne personen med? Noko innan helsevesen, som ho ikkje vil fortsette med, sida det ikkje er hennar greie. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kan noen anbefale en bra film? Liker filmer som A Clockwork Orange, Sling Blade, The Sixth Sense, Shawshank Redemption, Green Mile, osv osv. Gir snart opp.. Er jo aldri noe å finne på for tiden utenom jobb og skole. LEON 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Romis: The Fighter? The Illusionist? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Romis: The Fighter? The Illusionist? Er Leon, The Figther og The Illusionist bra? Aldri hørt om noen av de. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Japp, alle tre er veldig bra. Leon - 8,6 på IMDB The Fighter - 8,0 på IMDB The Illusionist - 7,6 på IMDB Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Og hva "jobber" så denne personen med? Noko innan helsevesen, som ho ikkje vil fortsette med, sida det ikkje er hennar greie. Høres kjent ut. Hm. Hadde vært annerledes på vestlandet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dere tar feil. Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dere tar feil. Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Og du har selfølgelig filmforslag som kommer til å slå meg ut av skoa mine? 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dere tar feil. Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Blir litt glad for at du sier det. Jo lenger unna mine preferanser dine preferanser er, jo bedre føler jeg meg 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Rogaland? Precisely. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Høres kjent ut. Hm. Hadde vært annerledes på vestlandet. Edit: Hæ. Edit2: Datasmurf har jobb? Sida når? Endret 7. desember 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Då kan jo du kome med nokre tilråinger som harmonerar betre med avant-garde-smaken din? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Edit2: Datasmurf har jobb? Sida når? Ikke meg bekjent, men det kunne vært annleredes. I Stavanger, sjølvsagt. Endret 7. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Og filmene uppis nevner er kun middelmådige. Då kan jo du kome med nokre tilråinger som harmonerar betre med avant-garde-smaken din? skyting er gøy pang pang pang. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så den nye Captain America her om dagen, likte den, overraskende nok. I'm number four? Next tree days? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg