Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frostalompa lenge leve! :D

Åååh, ja, seriøst. De er det beste eksempelet på helt forferdelige lomper! Blir sinna bare ved tanken, og det sier litt.. at lomper har den virkningen på meg. :p Vurderte å ta med meg lomper hjemmefra og fryse ned når jeg er her i Trondheim, bare for å slippe de frostalompene! Ååååh!

Jeg forstår ikke hva som er galt med de? Det er de eneste dugende lompene jeg har vært borti, vi tar dem med når vi reiser til Spania også. :p

Får det ikke til uansett. Bah.

Razor1911 pleier å være bra. Det er den venninnene mine har lasta ned når de testet om de kom til å like Skyrim eller ei.

Se om du finner den.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som er galt med de? Det er de eneste dugende lompene jeg har vært borti, vi tar dem med når vi reiser til Spania også. :p

Whot? Trodde du mente de var forferdelige, jeg? :p For de er de verste jeg har vært borti. Smuldrer opp før de ankommer butikken du kjøper dem i, I'm sure. Du får dra til østlandet, der har de masse gode lomper.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Frostalompa lenge leve! :D

Åååh, ja, seriøst. De er det beste eksempelet på helt forferdelige lomper! Blir sinna bare ved tanken, og det sier litt.. at lomper har den virkningen på meg. :p Vurderte å ta med meg lomper hjemmefra og fryse ned når jeg er her i Trondheim, bare for å slippe de frostalompene! Ååååh!

Får det ikke til uansett. Bah.

Razor1911 pleier å være bra. Det er den venninnene mine har lasta ned når de testet om de kom til å like Skyrim eller ei.

Se om du finner den.

Jeg fant. Men så kommer dette opp:

Thank You for downloading

To finish the download please save the file and run the installer.

If your download doesn't start, Click Here

Har prøvd å klikke der det står, men nytter ikke det heller?

Lenke til kommentar

Siden når ble det lov å skrive om det å laste ned spill og slikt på forumet egentlig? Trodde det var noe skikkelig strengt her, jeg.

Man har i kvart fall ikkje lov til å legge ved direkte linkar, så nokon har nok rapportert ho allereie. Ellers er eg samd. Om du ikkje klarar å piratkopiere, så burde du kanskje berre gje opp og kjøpe det/ikkje spele.
Lenke til kommentar

Kan noen anbefale en bra film?

Liker filmer som A Clockwork Orange, Sling Blade, The Sixth Sense, Shawshank Redemption, Green Mile, osv osv. Gir snart opp.. Er jo aldri noe å finne på for tiden utenom jobb og skole. :(

I kveld skal du se Figh Club, om du ikke har sett den før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...