Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nei. Mchanserns var riktig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 En dag kommer du til å være enig med meg og. Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er det bare jeg som syntes Nissene over skog og hei episodene er latterlig korte? 10 minutter for EN episode er ikke akkurat mye. *springe å se på The Julekalender* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skulle ønske dem var litt lengre, ja. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jævla potetlomper. Er det mulig å produsere noe så stusselig? Jeg skulle liksom kose meg med ordentlige wienerpølser, men så smuldrer lompene bare jeg kikker på de. Hvordan er det mulig å komme inn på markedet med et så dårlig produkt spør jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Pga luringer som deg som kjøper dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Marinert grillet kalkun med bacon <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Frostalompa lenge leve! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Pga luringer som deg som kjøper dem. Hahahaha, sant.. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Frostalompa lenge leve! Åååh, ja, seriøst. De er det beste eksempelet på helt forferdelige lomper! Blir sinna bare ved tanken, og det sier litt.. at lomper har den virkningen på meg. Vurderte å ta med meg lomper hjemmefra og fryse ned når jeg er her i Trondheim, bare for å slippe de frostalompene! Ååååh! Endret 7. desember 2011 av Sapientia Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gir meg innmari julestemning den avataren din Gypsy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvor er det best å kjøpe linser på nett? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Pga luringer som deg som kjøper dem. Er du en sigøyner? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Marinert grillet kalkun med bacon <3 Hadde en Gulrotslåda, ( Det er svensk og er en blanding av melk, strøbrød, most gulrot, muskatt, salt og smør. ) Honningsglaserte/Marinerte Spareribs med Tabasco, Revet ingefær, Dijonsenepp, Eplecider-eddik, honning, hvitløk og soyasaus i marinaden, poteter kuttet i pommes frites med melk og krydder sammen med Svenske kjøttboller til hovedretten. Til dessert hadde vi Riskrem A La Malta som er riskrem med pisket fløte og fileterte appelsinbiter med en hjemmelaget rød saus til. Sjalu? ( Dette var til lunsj i dag. ) Endret 7. desember 2011 av Romis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gir meg innmari julestemning den avataren din Gypsy Hyggelig å høre. Synes den er ganske fin selv. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gulrot er godt, har det i den hjemmelagde pizzaen min, nommenomm! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Har tenk og laste ned skyrim. Men kan ikke så mye om sånt. Hva av dette skal jeg laste ned? *link* Endret 7. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Har tenk og laste ned skyrim. Men kan ikke så mye om sånt. Hva av dette skal jeg laste ned? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <------------ Jarmo Det er der ikke lov, din snik! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Finnes det en tråd om salg av hardware. Litt som den "hardware gis bort"-tråden, men med salg istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg