Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gah! Så trett, sovna ikke før halv seks. :| Ene og alene min egen skyld, så jeg skal ikke syte over søvnproblemer når jeg ligger og spiller Wordfeud og diverse småspill i timesvis. Satser på at en lang og varm dusj vekker meg litt mer. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skal kjøpe noen kilo jerky chew, også vanlig beef jerky. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 mMmm ... Digg å dusje. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 God morgen. Deilig med ferie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg er både the bomb og the shit. Lurer på om det er meningen at folk skal ha det så bra som jeg føler meg i disse dager. Jaja, kan trøste meg med at det sikkert ikke varer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Digg med god mat som dagens første måltid! Fløtestuet, ostegratinert pytt i panne er fortsatt like omnomnom som da jeg skulle kose meg som student. Eneste som manglet var en dæsj rødvin. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Lurer på om det er meningen at folk skal ha det så bra som jeg føler meg i disse dager. Jaja, kan trøste meg med at det sikkert ikke varer! Nå er jeg snart kjendis. Så skal på plata for å kjøpe meg kokain. Snakkes! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 God morgen. Deilig med ferie. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 God morgen. Deilig med ferie. God dag! Deilig med penger Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ferie er jo penger det også? Altså betalt ferie? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så, der. Da har jeg lært hva Kapitalisme er, hva Kommunisme, Føydalisme og Fachisme er. Takk Wikipedia! ( Nei, jeg vil ikke lese en personlig appell fra noen! ) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva er fachisme? \o/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Et politisk styre av en diktator som har total kontroll over industri, hær, osv. Som motstår all form for opprør og de landene som var fascistiske var ofte VELDIG nasjonalistiske. Dårlig formulert, men det er kort fortalt. Endret 7. desember 2011 av Romis Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hint: fascisme, ikke fachisme. :> Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Sorry, blir bare så opphengt i Engelsken etter å kun lese Engelsk på Wikipedia og bruke Engelsk mer enn jeg bruker Norsk hver dag. Det engelske ordet er jo Fascism, så jeg tok jo det derfra... Endret 7. desember 2011 av Romis Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bare ikke skriv det på prøven så går det fint. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bare ikke skriv det på prøven så går det fint. Det er ingen prøve, jeg ble bare spontaninteressert i politikk og styringsformer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da er du jo i safe zone. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tror faktisk jeg kun har hatt om Kommunisme og Demokrati på skolen. Og jeg går nå andreåret på videregående skole. Så forferdelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg