Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg kunne solgt et par bøker til 160.000 kr selv.

Sannsynligvis ikke, da de ikke er i alt for god stand, etter å ha stått i ei bokhylle i ei varm hytte de siste 60 årene, men en av dem er leselig, om du bare forstår skrifta (håndskrevet), og den andre er printa opp med gotiske bokstaver, som er litt for små og står litt for tett sammen for min smak. Den ene fra 1699 (eller noe sånt) og den andre fra 1731. Husker ikke navnet på dem i farten, men Danielzu var med da jeg fant dem. :p

Lenke til kommentar

Tar du bibliotekarutdanning så får du intens opplæring i database (sql)..

Måtte hjelpe bibliotekaren på skolen hos oss med det..

Om du ikke kan det, og ikke er villig til å lære det så er det pyton å skulle lære det bort.. :no:

SQL ja, jeg burde ha lært det til nå, etter å ha hatt 3 fag som mer eller mindre har omhandlet det.

1 på VGS og 2 på høyskolen.

Det bare sitter ikke fast. Det er som PHP. Rett inn, nok til at jeg klarer eksamen, og så rett ut igjen. Selv om jeg prøver å bruke det til hverdags i tiden etter at jeg har lært det og etter eksamen er tatt og bestått. Utrolig frustrerende.

e: Steam fungerer fint for meg. Nettopp starta Skyrim for første gang siden 24. november. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Skjønner ærlig talt ikke hva som var så galt med det. Alle har preferanser, jeg heller kunne ikke hatt meg med en veldig overvektig mann.

God morgen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...