InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tar du bibliotekarutdanning så får du intens opplæring i database (sql).. Måtte hjelpe bibliotekaren på skolen hos oss med det.. Om du ikke kan det, og ikke er villig til å lære det så er det pyton å skulle lære det bort.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 kan noen bekrefte for meg at det er noe fuck med steam nå ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Lurer på om jeg kunne solgt et par bøker til 160.000 kr selv. Sannsynligvis ikke, da de ikke er i alt for god stand, etter å ha stått i ei bokhylle i ei varm hytte de siste 60 årene, men en av dem er leselig, om du bare forstår skrifta (håndskrevet), og den andre er printa opp med gotiske bokstaver, som er litt for små og står litt for tett sammen for min smak. Den ene fra 1699 (eller noe sånt) og den andre fra 1731. Husker ikke navnet på dem i farten, men Danielzu var med da jeg fant dem. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg kommer meg ikke inn på steam.. Så ja, sikkert noe gæli. edit: Eller nå funker det.. Endret 7. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Tar du bibliotekarutdanning så får du intens opplæring i database (sql).. Måtte hjelpe bibliotekaren på skolen hos oss med det.. Om du ikke kan det, og ikke er villig til å lære det så er det pyton å skulle lære det bort.. SQL ja, jeg burde ha lært det til nå, etter å ha hatt 3 fag som mer eller mindre har omhandlet det. 1 på VGS og 2 på høyskolen. Det bare sitter ikke fast. Det er som PHP. Rett inn, nok til at jeg klarer eksamen, og så rett ut igjen. Selv om jeg prøver å bruke det til hverdags i tiden etter at jeg har lært det og etter eksamen er tatt og bestått. Utrolig frustrerende. e: Steam fungerer fint for meg. Nettopp starta Skyrim for første gang siden 24. november. Endret 7. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du får prøve å selge dem til antikvaren i drammen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Om jeg noen sinne selger dem, så. Liker ikke å selge ting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Samme her, derfor har jeg den lille leiligheta mi full av synthesizere, og et par i boden, og et par i klesskapet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du får gjøre som Deadmau5, Bytex. http://youtu.be/oTFpMYhRbkQ?hd=1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skjønner ærlig talt ikke hva som var så galt med det. Alle har preferanser, jeg heller kunne ikke hatt meg med en veldig overvektig mann. God morgen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Morn Dagens innlegg fra KG. Endret 7. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) U mean bitch Edit: God Kveld forøvrig. Har ikke sovet 2 sek.. Verste hodepinen i mans historie.. Endret 7. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gah, kjenner halvveis til følelsen. Fikk nå sove til slutt jeg da, men det var ikke mer enn fire timer. Og nå skal jeg ha prøvemuntlig. Det går til helvete Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hehe, hørtes kjipt ut. GL HF!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 BUhuu. Ikke engang Adele med Someone Like You klarer å dempe for hodepinen. Har putta i meg 2 tablette som kunne slått ut en gris.. Satser på at det funker Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 http://www.gerbergear.com/Apocalypse/Gear/Apocalypse-Kit_30-000601 http://www.amazon.com/Gerber-31-000751-Survival-Ultimate-Serrated/dp/B003R0LSMO/ref=pd_bxgy_hi_img_b http://www.amazon.com/dp/B004DSXC7I/?tag=047-20 Må slutte å sjekke slikt ut, snart fattig. Lenke til kommentar
Chugs Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 DET SNØ OG JUL Herlig snødekt landskap her også. Så lenge snøen holder seg slik er det bare kos. Det er isen og slapsen som er noe skiet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Allerede blitt ganske mye is og litt slaps av det her... Men nå snør det igjen da, så vi får nå se. Nei, jeg håpet på en bar vinter jeg da. Snø har jeg bare bruk for over 600m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg