j-- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Musikk som fag, det har jeg ikke på studiespesialiserende. Ah, som fag, ja. Tok det ut av kontekst, og da ble det at du ikke hadde noen form for musikk lenger Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tykkje du ikkje musikk eller noko er gøy? Er nok litt for gammel for det faget, jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Det som er så dumt med norsk og sidemål er at det ikkje er noe konsentrasjon på teiknsetting og rettskriving, berre kor fine stilane er etc. Så ufattelig med tid som kunne ha blitt brukt med et skriftspråk i Norge og hvordan det kunne ha forbedret rettskrivingsferdighetene til så ufattelig mange. Men neida. Lamentations tid *hive på dvd-en* Endret 2. mars 2008 av b-real typo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg husker musikktimene på barne- og ungdomsskolen. På barneskolen var det egentlig synonymt med kor, men på ungdomsskolen var det jo ordentlig musikkopplæring. Var litt digg, lærte masse kos om jazz, blues og klassisk, samt at det var der jeg lærte meg å elske Pink Floyd. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tykkje du ikkje musikk eller noko er gøy? Er nok litt for gammel for det faget, jeg. Kor gammal er du? Det som er så dumt med norsk og sidemål er at det ikkje er noe konsentrasjon på teiknsetting og rettskriving, berre kor fine stilane er etc. Så ufattelig med tid som kunne ha blitt brukt med et skriftspråk i Norge og hvordan det kunne ha forbedret rettskrivingsferdighetene til så ufattelig mange. Men neida. Lamnation tid *hive på dvd-en* Ja, alle burde lære seg å ikkje dele opp ord til dømes. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Lamnation tid *hive på dvd-en* Kniz, den Opeth-DVD-en har jeg også, orginalt *rydde og pusle litt på rommet, i håp om å få tatt noen nye bilder til nerdebula/minhifi.no* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 God natt, kanskje eg kjem tilbake hit viss eg ikkje får sove. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg husker musikktimene på barne- og ungdomsskolen.På barneskolen var det egentlig synonymt med kor, men på ungdomsskolen var det jo ordentlig musikkopplæring. Var litt digg, lærte masse kos om jazz, blues og klassisk, samt at det var der jeg lærte meg å elske Pink Floyd. Det var musikken i åttende som fikk meg til å endelig kjøpe meg en gitar (hadde vurdert det lenge) og det har jeg aldri angret på. Lærte meg med det også om Jimi Hendrix og en masse andre band og artister som jeg har funnet gjennom interesse for gitarspillingen, blant annet Pink Floyd. Jeg skylder musikklærerne mye. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kniz, den Opeth-DVD-en har jeg også, orginalt *rydde og pusle litt på rommet, i håp om å få tatt noen nye bilder til nerdebula/minhifi.no* Slikt skal man da ha orginalt. Går ikke med lame warezkopi drit Gah...har gått rundt nå i en mnd og nynnet på The Who - Baba O'riley. Out here in the fields I fight for my meals I get my back into my living. I don't need to fight To prove I'm right I don't need to be forgiven. yeah,yeah,yeah,yeah,yeah *nynne* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, skylder mine mye jeg også. Men de nekta meg å spille gitar, de sa jeg fikk holde meg til keyboard. Så da ble det sånn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Se filmen hos Youtube Gooooooooooooooooo belgia! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 høyre på noko eg aldri har høyrt før (Muse)Hvilken stein bor du under? O_ODet som er så dumt med norsk og sidemål er at det ikkje er noe konsentrasjon på teiknsetting og rettskriving, berre kor fine stilane er etc.Jeg trodde de bare gjorde det med de dårlige elevene, jeg. Sånn. Gi masse ekstrapoeng for storyline. Jeg ble alltid pirket på for feilene mine (kremt). Læreren vår rettet kun fem feil i en tekst, og da de verste, og så kunne heller folk komme til ham og be ham om å pirke på alt om de ville forbedre seg. Meste av røde streker jeg fikk i tiende var på prøveeksamen (pinlig nok, jeg velger å skylde på nerver). Fire røde streker, jeg føler det kunne vært verre. Om jeg har feil skylder jeg på kunstnerisk frihet elns. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Kor gammal er du? In a world filled with sorrow Conceived by The Wall Cleanser of shadow Born at its fall Red.: Nei, faen. Her skriver jeg dikt, så legger du deg bare! Endret 3. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 The penis blew my mind. Tror jeg bare skal legge meg sånn at jeg kan starte tidlig med de siste eksamensforberedelsene (as if) i morra. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 In a world filled with sorrowConceived by The Wall Cleanser of shadow Born at its fall Red.: Nei, faen. Her skriver jeg dikt, så legger du deg bare! 1989, Skarstad? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Japp. Nå må jeg bare på en eller annen måte få lagt inn riktig dato der også. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Folk sitter oppe enda ja. La meg jeg men fikk ikke sove. Får heller være oppe da til jeg blir skikkelig trøtt. Heldigvis skal jeg ikke på noe skole eller jobb da. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Japp. Nå må jeg bare på en eller annen måte få lagt inn riktig dato der også. Flott dikting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 gah, nei her var det ikke mye fun... *lete fram en episode av House M.D. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg sov til 4 idag, og det viser seg å ikke være så lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg