Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er så dumt med norsk og sidemål er at det ikkje er noe konsentrasjon på teiknsetting og rettskriving, berre kor fine stilane er etc.

Så ufattelig med tid som kunne ha blitt brukt med et skriftspråk i Norge og hvordan det kunne ha forbedret rettskrivingsferdighetene til så ufattelig mange. Men neida.

 

Lamentations tid *hive på dvd-en*

Endret av b-real
typo
Lenke til kommentar
Tykkje du ikkje musikk eller noko er gøy?

Er nok litt for gammel for det faget, jeg.

Kor gammal er du?

 

Det som er så dumt med norsk og sidemål er at det ikkje er noe konsentrasjon på teiknsetting og rettskriving, berre kor fine stilane er etc.

Så ufattelig med tid som kunne ha blitt brukt med et skriftspråk i Norge og hvordan det kunne ha forbedret rettskrivingsferdighetene til så ufattelig mange. Men neida.

 

Lamnation tid *hive på dvd-en*

Ja, alle burde lære seg å ikkje dele opp ord til dømes. :green:

Lenke til kommentar
Jeg husker musikktimene på barne- og ungdomsskolen.

På barneskolen var det egentlig synonymt med kor, men på ungdomsskolen var det jo ordentlig musikkopplæring.

Var litt digg, lærte masse kos om jazz, blues og klassisk, samt at det var der jeg lærte meg å elske Pink Floyd.

Det var musikken i åttende som fikk meg til å endelig kjøpe meg en gitar (hadde vurdert det lenge) og det har jeg aldri angret på. Lærte meg med det også om Jimi Hendrix og en masse andre band og artister som jeg har funnet gjennom interesse for gitarspillingen, blant annet Pink Floyd.

 

Jeg skylder musikklærerne mye.

Lenke til kommentar
Kniz, den Opeth-DVD-en har jeg også, orginalt :wee:

 

*rydde og pusle litt på rommet, i håp om å få tatt noen nye bilder til nerdebula/minhifi.no*

Slikt skal man da ha orginalt. Går ikke med lame warezkopi drit :)

Gah...har gått rundt nå i en mnd og nynnet på The Who - Baba O'riley.

 

Out here in the fields

I fight for my meals

I get my back into my living.

I don't need to fight

To prove I'm right

I don't need to be forgiven.

yeah,yeah,yeah,yeah,yeah

*nynne*

Lenke til kommentar
høyre på noko eg aldri har høyrt før (Muse)
Hvilken stein bor du under? O_O
Det som er så dumt med norsk og sidemål er at det ikkje er noe konsentrasjon på teiknsetting og rettskriving, berre kor fine stilane er etc.
Jeg trodde de bare gjorde det med de dårlige elevene, jeg. Sånn. Gi masse ekstrapoeng for storyline. Jeg ble alltid pirket på for feilene mine (kremt). Læreren vår rettet kun fem feil i en tekst, og da de verste, og så kunne heller folk komme til ham og be ham om å pirke på alt om de ville forbedre seg. Meste av røde streker jeg fikk i tiende var på prøveeksamen (pinlig nok, jeg velger å skylde på nerver). Fire røde streker, jeg føler det kunne vært verre. Om jeg har feil skylder jeg på kunstnerisk frihet elns.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...