Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at teppene og gardinene jeg har er av type "andre vil ikke ha det lengre så de gir det til meg" bør vel det være svar nok. :p Da jeg sluttet på den forrige jobben spurte de om hva jeg ville ha og jeg valgte hardware. :whistle:

Derfinitivt en jente etter min smak! :D

Du er en jente etter min smak! :D

Er det egentlig noen som ikke er det?

Flerfoldige. Blonde bimboer for eksempel. Rosabloggere, jenter som setter hesten/hunden/andre dyr over alt annet, iron maidens (altså slike styrketrenings-chicks med alt for markerte muskler) og mange, mange andre jenter. Samt de som ikke kan kjøpe sin egen sprit.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du er en jente etter min smak! :D

Er det egentlig noen som ikke er det?

De med utovertiss... Nei, vent litt :fun:

-------

Quoter facebook-statusen min, sånn i tilfelle.

Selger: Rackskap, Cisco L3-switcher, Alc-Luc switcher, ghillie suit, nettverkskabel på rull (100-200m). Noen interessert i noe?
Lenke til kommentar

Datasmurf: don't kid yourself. Tar de deg er de bra nok.

Selger: Rackskap, Cisco L3-switcher, Alc-Luc switcher, ghillie suit, nettverkskabel på rull (100-200m). Noen interessert i noe?

Ja. :( Så var det dette med plass og penger, da.

Har akkurat det samme problemet, derfor det forhåpentligvis forsvinner ut :D

Lenke til kommentar

Neida, han er nok seriøs. Hverken tjukke kvinner eller mødre. Og jo eldre han blir, jo mindre blir sjansen for det.

Eg drit i mødre-greia, det kjem han til å wavre på når han vert eldre, men ingen tjukke kvinner? Herregud. Det er så overfladisk og latterlig at eg har ikkje ORD for det. Men sjølvsagt - at kvinner skal falle for han, det er klart?

jess Geir fant ut av det. nå vartn svart med kvit.

også litt i tvil på det sjur sa der, eplefe ( sorry huskar ikkje kva du heitar )

Rebecca! :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...