Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 ltek, har du fortsatt det dårlige bildet av fuglen? Det ser jo forferdelig ut...? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 ikke med vilje i såfall. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Ja, trodde det skulle ordne seg etter litt tid. Jeg har nemlig lastet opp det nye bildet... EDIT: Åja, hadde endret BILDE, men ikke AVATAR.. og avataren kan max være 20kb - så da er jeg tilbake til samme problem som før - at jeg ikke får bilde til å være under 21kb >< Prøve igjen... Endret 6. desember 2011 av Itek Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tydeligvis. Drar faktisk hjem allerede neste onsdag. Tidlig juleferie i år. Enn du? Datasmurf: Hehe. Hvordan smaker det da? Same shit? Yeah. Same shit. Større kreftfare for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 prøvde du save for web? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg hadde planlagt å legge meg kl 11, men så kom en stemme i hodet og overtalte meg til å poppe popcorn i stedet. Og de ble så utrolig perfekte, akkurat på grensen til brent, akkurat som jeg liker det Brente popcorn er det verste som finnes. Det eksisterer ikke noe verre. Jeg er på randen til å kaste opp om jeg får i meg en svart popcorn. Jeg ofrer heller at halve posen er upoppet for å ikke få den svarte jævelen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bah. Vil jeg ha en stor julegave fra hele familien + besteforeldre eller mange små? Vanskelig å velge ... Det vil jo spare meg en drøss med penger, da dette uansett er ting jeg hadde tenkt å kjøpe selv etter hvert, men åh! Så vanskelig! Jeg for min del liker ikke popcorn i det hele tatt lenger. Samt at jeg irriterer meg grenseløst over popcornbiter som sitter fast i tennene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ja, trodde det skulle ordne seg etter litt tid. Jeg har nemlig lastet opp det nye bildet... EDIT: Åja, hadde endret BILDE, men ikke AVATAR.. og avataren kan max være 20kb - så da er jeg tilbake til samme problem som før - at jeg ikke får bilde til å være under 21kb >< Prøve igjen... Og da gjelder svaret jeg ga deg tidligere. Gravatar. Ligger link under avatar-valget på profilinnstillingene dine. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Snakket tidligere med en forumveileder som gav meg en fil på 21kb, men det fikk meg til å forså at det ikke gikk med jpg fil. Fant ut at gif var eneste alternativ. Fikk en fil på 5.66kb nå prøvde du save for web? Nei, og det var saken... men lagret i .gif nå.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Brente popcorn er det verste som finnes. Det eksisterer ikke noe verre. Jeg er på randen til å kaste opp om jeg får i meg en svart popcorn. Jeg ofrer heller at halve posen er upoppet for å ikke få den svarte jævelen. De skal jo ikke være svarte, men lysebrune Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bah. Vil jeg ha en stor julegave fra hele familien + besteforeldre eller mange små? Vanskelig å velge ... Jeg ville valgt en stor, tenk så deilig å slippe å tenke mer på den tingen du da kan få. Med mange mindre ting risikerer du at du ikke får noe som helst du vil ha / trenger. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Brente popcorn er det verste som finnes. Det eksisterer ikke noe verre. Jeg er på randen til å kaste opp om jeg får i meg en svart popcorn. Jeg ofrer heller at halve posen er upoppet for å ikke få den svarte jævelen. De skal jo ikke være svarte, men lysebrune Mikro eller kjele? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Popcorn er ekkelt uansett. Den knirkelyden det lager når jeg tygger det, gir meg frysninger helt innerst i hjernebarken. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Mikro eller kjele? Mikro. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Popcorn er ekkelt uansett. Den knirkelyden det lager når jeg tygger det, gir meg frysninger helt innerst i hjernebarken. Du skal ikkje ete gammalt popcorn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bah. Vil jeg ha en stor julegave fra hele familien + besteforeldre eller mange små? Vanskelig å velge ... Jeg ville valgt en stor, tenk så deilig å slippe å tenke mer på den tingen du da kan få. Med mange mindre ting risikerer du at du ikke får noe som helst du vil ha / trenger. Vel, det blir sannsynligvis 7-8 små som til sammen vil utgjøre en stor. Jeg ønsker meg hardware til å oppgradere maskina mi. Kan jo bare be dem pakke inn hver pakke for seg og slenge på et navn her og et navn der. Som f.eks. oppgraderingspakke (med hovedkort, ram og cpu) fra foreldre og farmor, skjermkort fra søstrene sisters, kjølepasta og cpu-vifte fra mormor og skjermkort som en forsinka bursdagsgave fra søstrene sisters. Må bare finne en god nok SSD-disk, samt vurderer om jeg skal droppe vifter til fordel for en lukket vannkjølingsløsning. Og bør helst finne ut av det innen i morgen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg ønsker meg hardware til å oppgradere maskina mi. Kan jo bare be dem pakke inn hver pakke for seg og slenge på et navn her og et navn der. Der har du jo svaret med en gang.. Herregud, ikke noe er bedre enn å få noe som gjør at du kan oppgradere PCen. Får skikkelig lyst på popcorn akkurat nå, men hver gang jeg prøver å lage det tar det bare fyr.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du er en jente etter min smak! Da er bare spørsmålet, hva vil du helst ha? Matchende tepper og gardiner eller matchende hardware? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du er en jente etter min smak! Er det egentlig noen som ikke er det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg