Mchansern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ferie klokken 1610, den 23 desember. Da sitter jeg på flyet til Chiang Mai :---D Og der var DNFK tilbake til normalt. Kunne ikke skuffe deg, vet du har sittet å ventet på det i hele dag. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Woo! Nye kjøkkenstoler! Bort med de vonde trestolene! Grattis, smurfelurf! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Kunne ikke skuffe deg, vet du har sittet å ventet på det i hele dag. Du kjenner meg for godt. Endret 6. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hey, Slimda.. Du vet kanskje litt om tegning og sånt på pc. Jeg klarer fortsatt ikke å få avataren min under 20kb. Noen ide? Edit: Jeg er under 20kb nå, men kvaliteten er crappy... :S Jeg bruker Gravatar.com, en nettside som fikser dette rimelig bra. Alt du trenger er e-post-adressen din i profilen din, så kommer avataren din frem. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Klarte uten problemer å laste opp bilde over 20kb nå. Vet ikke hvorfor jeg fikk feilmelding tidligere, men det er iallfall i orden. Takk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er det noen biologieksperter her som vet hvordan man uttaler Pyrococcus furiosus Nanoarchaeum equitans og Thermococcus Gammatolerans ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Trenger du være biologiekspert for det? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 nei, sikkert ikke. Men hvis du er biologiekspert, bør du vel kunne det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er vel da bare å kjøre på med Google Translate og høre deres versjoner? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) nei, sikkert ikke. Men hvis du er biologiekspert, bør du vel kunne det. Mulig, men det er latin. Uttal det omtrent som det leses, med c == k. Endret 6. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Te uten sukker. Fy faen. 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Te uten sukker. Fy faen. Du er som meg, pleier å drikke sukker med te, ikke te med sukker? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 har omtrent aldri sukker i teen. jeg har heller ikke sukker i havregryn. av og til har jeg havregryn med vann. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gaah, nok lesing nå. Kjedelig. Kakao Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 sn0dig: Du kan få sagt det. Shikaru: Hva slags te drikker du da? Synes nesten all te jeg har prøvd smaker for jævlig uten sukker eller honning. Er bare et fåtall tesorter som går an å drikke uten at man føler for å tillegge søtningsmidler. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 drikker ikke te så ofte men har sånne perioder der vannkokern kjører for fullt på morran. er som regel bare vanlig earl grey eller hva det nå heter. hender jeg tar litt kinesisk te som jeg har i ein pose jeg har hatt i snart 4 år nå Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kusmi earl gray er god med 2-3 ts sukker. Yumyum. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Imponerende. Kan forestille meg at det å drikke earl grey uten tilsatt sukker er en prøvelse i seg selv! 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Imponerende. Kan forestille meg at det å drikke earl grey uten tilsatt sukker er en prøvelse i seg selv! Det er forskjell på earl grey og earl grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg