Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har ikke ferie før 21. De som har matte og ikke engelsk var ferdig i dag... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 HaR tilbrunget de siste timene sovende på sofaen. ahh. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bor med en som startet ferien sin 3. >< Er ferdig 16.! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ferdig den 12. men kunne godt ha byttet det til litt senere så jeg hadde fått et par dager til å lese på Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har muntlig norsk om en uke og skriftlig english phonology den 20. Og allerede levert en nynorskmappe. Ååå, gleder meg til ferie! Selv om jeg skal jobbe.. jaja Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg fikke en A !!! Nåja, ikke kjempeoverraskende, og snittet i klassen var A Det var ingen som fikk C eller D, men 3 stk. som fikk E, og en strøk. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lærer er iallfall noe jeg ikke skal bli. Vil slippe det med ting som må gjøres på fritiden/utenfor arbeidstiden.. Likevel er det mange ingeniører som blir lærere, lurer på hvorfor..!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Woo! Nye kjøkkenstoler! Bort med de vonde trestolene! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lærer er iallfall noe jeg ikke skal bli. Vil slippe det med ting som må gjøres på fritiden/utenfor arbeidstiden.. Likevel er det mange ingeniører som blir lærere, lurer på hvorfor..!? Og mange blir bussjåfører. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lærer er iallfall noe jeg ikke skal bli. Vil slippe det med ting som må gjøres på fritiden/utenfor arbeidstiden.. Likevel er det mange ingeniører som blir lærere, lurer på hvorfor..!? Mhm... man finner vel en rytme etter en stund som gjør at man slipper å sitte alt for mye med retting på kveldene. Håper jeg Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Synes forresten at lærerne har mistet for mye av sin respekt også! (evt. elevene er blitt mer bøllete?) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ferie klokken 1610, den 23 desember. Da sitter jeg på flyet til Chiang Mai :---D Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Mulig. Egentlig har flesteparten av elevan jeg har vært borti ute i praksis vært ganske greie og ikke skapt noen problemer, men kan hende jeg har vært heldig Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ferie klokken 1610, den 23 desember. Da sitter jeg på flyet til Chiang Mai :---D Not hatin, men har du ikke familie? (jeg hadde kanskje byttet bort julaften mot et spennende reisemål selv) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Utlandet på julaften? Spenstig. Nei.. sånn som jeg så ofte blir informert om av facebookvennan mine: Nå skal jeg ta en dusj! Og så lese litt mer, med en kopp kakao. Wish me luck. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ferie klokken 1610, den 23 desember. Da sitter jeg på flyet til Chiang Mai :---D Not hatin, men har du ikke familie? (jeg hadde kanskje byttet bort julaften mot et spennende reisemål selv) First time uten dem. Blir merkelig i grunn. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Itek, send meg avataren så skal jeg fikse ^^ Endret 6. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ville jo helst vite hvordan man gjør det da... men ok.. sender den nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ferie klokken 1610, den 23 desember. Da sitter jeg på flyet til Chiang Mai :---D Og der var DNFK tilbake til normalt. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Itek, send meg avataren så skal jeg fikse ^^ Du som endret tillatt størrelse på avatar fra 20kb til 100kb? Uansett er det fikset nå, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg