Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg er oldschool og kjører Winamp med shuffel Du veit du kan kjøre nyeste versjon og enda bruke oldschool-skin? Men da er man ikke holdschool. Da er man newfag med oldschool tendenser.. Edit: Bare en newfag ville komt med et så teit forslag bundy.. hint hint :!: Pft, har kjørt winamp til og med når winamp brukte det gamle skinnet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 ro ro til fiskjeskjær Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Så jeg kan sitte å lagre bilder av kjente kunstverk på harddisken og si jeg samler på kunst? Det var ikke ment som å rakke ned på deg forresten, lurte bare på om du satt på haugevis av cder osv da jeg har sett bilder av hvor mange bøker du har. Ja, det kan du. Jeg gjør det og jeg sier jeg samler på kunst. Vel og merke har jeg printet ut en del av bildene på glossy og matt fotopapir også, har bare ikke kommet så langt som til å ramme dem inn. Hovedsaklig fordi jeg ikke har veggplass. Jeg har CD-er stående i egne hyller, sammen med DVD-er, LP-er og kassetter. Samt der det er plass ved siden av bøkene, anleggene, høyttalerene etc. Lurer på selge det gamle "stereoanlegget" jeg kjøpte til konfirmasjonen for å få plass til flere bøker vel og merke. Evt. noen flere bilder. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 ro ro til fiskjeskjær Sjekk min reggdato, fool. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Forumet har ikke noe med dette å gjøre, newfag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du mener du ikke kan høre på musikk samtidig som du leser? oO Jo, hører alltid på musikk når jeg leser, men ikke den type musikk. Da går det mer i soundtrack, sånn at jeg ikke blir distrahert og synger mer. Gjerne Ringenes Herre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg brukte Winamp før winamp ble laget. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du mener du ikke kan høre på musikk samtidig som du leser? oO Jo, hører alltid på musikk når jeg leser, men ikke den type musikk. Da går det mer i soundtrack, sånn at jeg ikke blir distrahert og synger mer. Gjerne Ringenes Herre Hvordan i all verdens land og rike klare du å høre på musikk mens du leser? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 orkestermusikk er the shit! RIP Leonard Rosenman. Jeg brukte Winamp før winamp ble laget. Jeg, jeg, jeg... meh, glem det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du mener du ikke kan høre på musikk samtidig som du leser? oO Jo, hører alltid på musikk når jeg leser, men ikke den type musikk. Da går det mer i soundtrack, sånn at jeg ikke blir distrahert og synger mer. Gjerne Ringenes Herre Jeg hører på alt mulig når jeg leser. Klarer helt fint å få med meg det jeg leser samtidig som jeg nyter musikken. Jeg har større problemer med å lese om jeg ikke hører på musikk. Samt sove. Gå ute blant folk. Og andre daglige gjøremål. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvordan i all verdens land og rike klare du å høre på musikk mens du leser? Hearing + seeing Men neida, går ganske greit så lenge det er riktig musikk. Så lenge det ikke er en vokal, da går det til helvete. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Den er grei nok. Men det jeg heller har vanskeligt for å forstå er hvordan du klarer å lese til eksamen når du konstant kommer inn her å lurker? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sitter og hører på en veldig gammel cd, "hits for kids 3" fra 2000 Minner om timevis foran et teppe fyllt med lego 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 NAW http://www.youtube.com/watch?v=8KswnjMa-MQ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Så jeg kan sitte å lagre bilder av kjente kunstverk på harddisken og si jeg samler på kunst? Det var ikke ment som å rakke ned på deg forresten, lurte bare på om du satt på haugevis av cder osv da jeg har sett bilder av hvor mange bøker du har. Ja, det kan du. Jeg gjør det og jeg sier jeg samler på kunst. Vel og merke har jeg printet ut en del av bildene på glossy og matt fotopapir også, har bare ikke kommet så langt som til å ramme dem inn. Vet ikke hva jeg skal si annet enn: LOL HVA FAEN. Sånn, da var det sagt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Den er grei nok. Men det jeg heller har vanskeligt for å forstå er hvordan du klarer å lese til eksamen når du konstant kommer inn her å lurker? Det skal jeg innrømme er et større problem Men jeg hadde tre timer nonstop tidligere i dag, mellom ett og fire Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sliter med motivasjonen jeg også. Det er jo hele sju dager til eksamen... Goood tid Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sliter med motivasjonen jeg også. Er noen timer til ferie ut året. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg er syk, sulten og sliter med å komme meg ut døra for å handle.. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hey, Slimda.. Du vet kanskje litt om tegning og sånt på pc. Jeg klarer fortsatt ikke å få avataren min under 20kb. Noen ide? Edit: Jeg er under 20kb nå, men kvaliteten er crappy... :S Endret 6. desember 2011 av Itek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg